Sara...

DU är ett fjant !!  Men jag älskar dig ändå : )

Fullt upp..

Har nyss kommit hem från jobbet, och det har varit en lugn dag. Var lite trött i morse men nu är jag lite piggare. Ska packa ner det sista nu så det är helt tomt på rummet, sen ikväll ska jag till linderöd. Och imorogon bär det av till Ikea.



 Tv- bänken

Det var det enda dem hade på hemsidan av det jag ska köpa.


Jag är så kär så kär !!! Underbara känsla !!!


Just det ja..

färgade håret iadg, fick höra att det hade blivit lite ljust så jag var tvungen att fixa det direkt : ) Har lite beslutsångest hur jag ska göra med min tatuering, vill ju gärna ha den i svanken men sen vet jag itne om det blir så snyggt att ha den där.. Men vart ska jag såfall ha den? Kan ju inte direkt ha den berdvid den andra, annars hade ju det varit ett bra ställe.. Ja får väl komma på något tills det är dags..


"Jag njuter varje sekund av att vara med dig, du är underbar "  Kär det är jag verkligen, tror aldrig jag känt såhär först ! helt underbart.


Natti natti...

Massor med shopping !

Idag var det jobb mellan 07.00 - 16.00 Sen hem en snabb vända, sen körde jag och Maria mot eko och shoppade, sen vidare till jysk, rusta och on off, så nu har jag nog köpt det mesta och smällt en hel del av lönen, dyrt att fytta.. Sen blir det att inhandla det sista på Ikea på fredag.

Imorgon jobbar jag 07.30 - 15.30 Sen hem och packa det sista, sen åker jag till pappa och Jill och ska sova där för vi kör till Ikea på fredag förmiddag, sen är det full rulle hela helgen : )

Jag är så kär i dig så det finns inte ord för det, du är så underbart fin !! Dina kyssar är helt mums : )

Nu ska jag packa över från påsarna till kartonger sen blir det att krypa ner och titta på vänner, sen somnar jag nog gott efter en lång shopping dag.

Evig väntan..

Usch vad detta börjar bli jobbigt..

Var duktig igår och packade allt, så nu är det bara lite kläder jag inte packat ner. Har nyss slutat jobba så nu sitter jag här, ska titta på våra bästa år sen ner och mäta lite i lägenheten.

Har ingen större lust till något alls idag, så detta får räcka.

Jag är så kär i dig, har aldrig varit med om något liknande !! Du är underbar !!


Lite paus från packandet.

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? väldigt mycket.
Hur tidigt stiger du upp? beror helt och hållet på hur jag jobbar-
Vem/vilka vet mest om dig? Mina närmaste vänner & min familj.
Gillar du att slåss? Nej.

Vad ska du göra ikväll? inget bestämt.

När var du senast full? i lördags.
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? Ingenstans?
Är du bra på att måla? Nje, inte direkt.
Vad längtar du till? Sommaren!
Vad heter dina husdjur? Izzy och Allan
Har du körkort? Ja.

Favoritgodis? Choklad och lakris.
Morgon- eller nattmänniska? Natt.
Sparare eller slösare? Både och faktiskt.

Har du några homosexuella vänner? Ja.

Bio eller promenad? Promenad till bion : )
Är du kittlig? Jodå, på vissa ställen.

Rädd för insekter? Ja.
Anser du att du är stark? Haha nej tyvärr.


4 dagar kvar..

Sen flyttar jag.. håller på att packa för fullt här hemma nu.. Längtar verkligen, ska bli så skönt att ha något eget. Ska till Ikea med Jill på fredag förmiddag och köpa det sista.

På fredag kväll blir det grillning på min altan : ) och sen ska vi inviga mina vinglas.

Jag är så kär i dig !! Du är så underbar så jag vet inte vad. Du är verkligen det finaste jag sett !


Krisse, du finns ständigt i mina tankar, jag saknar dig så mycket !


Upp o hoppa ligg inte och dra dig..

rätt vinnare..


Vild och ännu vildare..

Vilken helg !!!

I fredags var jag och Malin på banken, och det var lite tråkigt att det knappt var något folk ute men annars hade vi skit kul, och jag träffade petter som jag inte träffat på flera år och det var verkligen riktigt trevligt !!

I lördags var det först kalas hos Nordholm, där bjöds på god mat och dryck och trevligt sällskap : ) Sen åkte vi vidare in mot banken och det var lite bättre drag där igår : ) Och massor med folk man kände, så det var verkligen skit kul !!

Är lite trött idag och det har jag gjort mig förtjänt av. Ellie kommer snart och hälsar på, sen vid fyra ska jag hämta Malin, vi ska hem till Pappa och Jill  och äta middag och umgås lite.

Nu ska jag in i duschen.

Krisse, Jag saknar dig så det gör ont !! Går verkligen inte att beskriva.

Banken och polen : )

Idag var ju uppe med tuppen, eller jag nästan : ) körde in till stan för att möta upp Malin vid tågstationen. Sen gick vi och solade sen blev det lite shopping, mest en massa till lägenheten och ack så dyrt det blev..

Ikväll ska vi till banken och rocka på och fy tusan så skoj vi ska ha !! Singstar m.m innan så vi blir rikigt uppvärmda.

11/4 åker jag och Sara på kryssning till polen, haha vadå impuls grej? haha så kul vi ska ha !!

Jag är så kär i dig, underbara människa !!!!

Ha en trevlig kväll, för det ska vi ha !!

Malin hälsar.  

Tråkigt..

Ditt namn: Johanna.
Längd: ca 1.60.
Spelar du något instrument: Nej.
Vem är snyggast: Jag.
Vem vet mest om dig: Julia.
Vad vill du ha just nu: HAN.
Vilka sjukdomar har du: inga.
Fobier:  Spindlar
Känner du en snygg kille: Ja.
Har du körkort: Ja.
Vill du gifta dig: Ja om det känns rätt och så.
Din hårfärg och frisyr.Mörkbrunt, bob.

Har du glasögon: Nej.
Hur ser din plånbok ut:  Svart gucci.
Favorittv-program:  Vänner, greys anatomy och våra bästa år.
När ska du festa nästa gång: Imorgon.
Vad köpte du senast: En drick yoggi på Ica.
Hur mycket pengar har du: Så jag klarar mig iaf.
Hur svarar du i telefonen hemma: "Hej det är Johanna"
Senast kramat: Malin.
Vem sov du hos senast: Malin.
Stjärntecken: Lejonet.
Ögonfärg: Blåa.
Kall favoritdricka: Ramlösa.
Varm favoritdricka: Kaffe.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider, öl.
Saknar du någon: Ja, väldigt mycket !!
Du fikade senast:  I dag.
Senast sedda film: Mysteriet på greveholm : )

Hur känner du dig nu: Förvirrad...Jobbigt
Kan du laga mat: Ja, sen hur det smakar det är en bra fråga.
Vad tycker du om fötter: Äckliga.
Är du smart:  Lagom.
Snarkar du:  Inte vad jag vet.


Sötaste jag sett !!


Lite ändringar..

Blir ingen tjejmiddag imorgon, för få som kunde. Så det blir utgång med Malin, och fy fan vad skoj vi ska ha !!

Vi ska rocka på hela natten lång haha.

Idag ahr jag jobbat mellan 10-15.30 Har haft gruppmöte nu på eftermiddagen, och då fick man sig allt ett par goa skratt : ) haha

Nu ska Adam och jag sjunga lite..

Ha en bra kväll..

Du, jag är så kär i dig !!!!!!!!!!!!!!!!!

Pump up the jam


Underbara vårkänslor !!

05.45 Ringde klockan i morse, och då var det bara till att stiga upp ur sängen och hoppa in i duschen. Jobbade mellan 07-13, efter jobbet kom Alicia och Ellie och hälsade på, dem hade bakat kladdkaka som vi fikade på, supergod : ) sen var vi ute och lekte på lekplatsen, det har ju verkligen varit underbart väder idag. Och självklart hann vi med att sjunga lite singstar innan dem körde hemåt.

Sen nu ikväll har jag varit och hälsat på Linda och maja : ) och fixat tre nya singstar skivor, så när jag kom hem var jag tvungen att sjunga lite, och Adam utmanade mig : )

Har varit duktig och packat lite nu ikväll..

Man blir ju tokigt glad när solen skiner : )

Du.. Jag är så kär i dig då det är inte klokt, jag blir varm i hela kroppen när jag ser dig, och när vi kysser varandra pirrar det ut i fingertopparna.. Underbara männsika jag är tokkär i dig !!

Ska krypa ner i sängen nu och titta på vänner, innan det är dags att dejta john blund.

Krisse, saknar dig något enormt !!

Godnatt.

Kvällen är kommen.

Kvällens-


Kvällens humör:
Blandat.
Kvällens mående: Ont i halsen.
Kvällens frisyr: Rufs
Kvällens klädsel: Jeans och linne.
Kvällens planer: Sova.
Kvällens materiella vill ha: Gardiner.
Kvällens längtan: Fredag.
Kvällens fundering: Hur länge är ett tag?
Kvällens beroende: Ramlösa.
Kvällens tråkigaste: Inget spec.
Kvällens tidning: Kristianstad bladet.
Kvällens låt: Lollipop med Mika
Kvällens Tid : 22.22
Kvällens Gör :  Sitter här.
Kvällens Borde göra : Sova.
Kvällens har gjort : Packat, duschat, jobbat.
Kvällens tankar :  Varför?
Kvällens Övrigt : Våren är kommen.

Helt klart den bästa.

Har inte tittat något på melodifestivalen, så jag lyssnade igenom alla på youtube och detta var helt klart min favorit.


Ny vecka, nya tag.

Har drömt en massa inatt så det har varit en jobbig natt, och halsen är krasslig idag känns inget vidare. Får hoppas att det inte blir något, har inte tid med det nu.

Ser verkligen fram emot helgen, ska bli skit kul !! Rocka på hela natten : )

Väntar på att kaffet ska bli klart, sen ska jag ut och gå en runda, sen ska jag packa lite innan jag börjar jobba halv fyra.

Jag är så kär i dig !!!!!!


Krisse, Saknaden efter dig är enorm.


Off..

Usch, känner mig helt off idag, och jag vet vad det beror på men jag kan inget göra åt det !!!! Jag blir lite smått tokig nu. Det blir jobbigare för var dag som går, eftersom mina känslor växer.

Väntan är det värsta...

Helgen..

I fredags var jag hemma hos Sara och Kewin och hälsade på, (kim var itne hemma men han bor också där ) haha. Det var verkligen trevligt, känns som det var evigheter sen. Vi fikade och busade en massa : ) Sen vid halv tre lämnade vi Kewin på dagis, och sen körde vi til sibbhult, jag skulle lägga en blomma vid Krisses grav och ville gärna inte åka dit själv. Tack Sara för att du föjde med, det betyder mer än du anar.

Fredag kväll blev det fest hemma hos bror, och vi hade verkligen skit kul !! Lyckades sjunga singstar utan de riktiga, det enda jobbiga var att subtitle funkade inte : )

Lördag, mådde ju som jag förtjänade så det var inget vidare. Var i lund med pappa och Jill och hämtade min soffa, sen när jag var hemma hos dem så passade jag på att sola lite. Kvällen spenderades hemma hos Bror.

Idag söndag, har nyss vaknat så nu blir det in i duschen, packa lite sen börjar jag jobba 16.00

Jag är så kär så kär...Du är så underbar !!!!!!



Saknaden är enorm..

Brist på annat..

Höger- eller vänsterhänt: vänsterhänt.
Humör just nu: trött och lite nere.
Favoritgodis: Lakris.
Är det nåt du absolut inte äter: kalops.
Kläder just nu: Leggins, tunika och knästrumpor.
Musik just nu: Mika - happy ending.
Vad sa du senast: Godnatt.

Är du bra på matte: Nej.
Fisk eller badkruka: En blandning
Saft eller alkohol: Alkohol

Längd: 1.62
Favoritväder: Sol och värme
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Inget av det.

Vem är viktigast för dig: Mormor och lillebror
Bästa film: Svår fråga 
Tror på liv på andra planeter: Ja, det gör jag väl.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Han betyder ju mycket, helt klart.
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Det visar sig : )
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Är man verkligen Kär och lycklig så, ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4.
Bio eller promenad: Bio, Promenad till bion :).
Är du kittlig: Nej
Snarkar du? Nej.
Rädd för insekter? bara förnamnet.
Äckligaste insekten: Alla.
Största svaghet: Sex.
Det här är jag bra på: Prata : )
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Stanna tiden.
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Ja, du läser den nu : )
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej, inget av det.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har i navel och tunga, näsa och läpp,och är tatuerad.
Stökigt eller välstädat? Välstädat!
Gungar du på stolen? det händer.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur många syskon har du? Två brödrar.
Vad är du mest rädd för? Döden.
Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Javisst är jag det.
Brukar du sola? Ja.
Vad gör du om du får hicka? inte mycket.

Röker du? Vid fest.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej. Aldrig.
Kaffe, te eller inget? Kaffe.

Har du en besatthet? Nej inte vad jag vet.



Riktigt fin låt.


Det gör så ont !

Nu är det som värst.. Saknaden efter dig gör så ont. Vet inte vart jag ska ta vägen, eller vem jag ska prata med, och det som gör mest ont är att det spelar ju för fan ingen roll, du kommer ju ändå inte tillbaka !!!!!! Fy fan vad jag kan bli arg, varför skulle detta hända dig?! Jag kan inte fatta det, och jag vill inte göra det heller. Väntar fortfarande på ett sms från dig, jag orkar inte. Jag kan inte alltid vara stark, inte nu iaf. Det gör för ont, du kommer alltid till att vara en stor del av mitt hjärta och jag kommer aldirg någonsin glömma dig. Det inns inga ord ingenting som kan beskriva saknaden..

Skänker en extra tanke till Marie, Johnny och Theo.

image76



Saknaden av det som betyder
är en evig förbannad lögn
när man inte orkar vara
och man gråter sig till sömns

Lika nyfiken..

Vilka läser?


Kvällen..

Har varit stressigt på jobbet ikväll, så jag och Anna fick jobba på ordentligt : ) Imorgon är jag ledig, och det är väl inget vidare kul.. hade tänkt packa lite, sen på kvällen  ska jag hem till bror och festa lite.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på vänner.

Sov gott..

Kan inte sluta tänka på dig krisse, jag saknar dig så mycket så det gör ont !!  Du är den finaste änglen.

Saknaden efter dig är enorm.













Greys anatomy..

Igår var det premiär för det, och som jag har längtat : )

Var hos pappa och Jill igår, åt mat och solade och hade trevligt.

Idag jobbar jag kväll, och det är skönt. Har lite att fixa med här hemma.

Trodde helgen skulle bli seg, men nu har jag massor att göra. Imorgon blir det fest hos bror, sen ska jag få besök av Ellie och Alicia, sen ska jag fika med marie, och sen hem till macke och dricka kaffe : ) Full rulle..

Alla hjärtansdag idag...Överskattat   Fattar mig inte på det, man ska väl ge lika mycket kärlek vilken dag det än är? Varför ska man överdriva en dag bara för att det står i almanackan... Märkligt..

Nu börjar våra bästa år.  Ha en en bra dag !

Krisse, det finns inga ord som kan beskriva saknaden efter dig.


Kontrakt.

Sitter här med kontraktet för lägenheten, och det är påskrivet och klart : ) 17 dagar kvar tills lägenheten blir min :)

Idag har jag jobbat mellan 07-16 och det har gått bra. Har nyss kommit hem, väntar på att kaffet ska bli klart. Sen om cirka en timme kommer Jill och hämtar mig, ska hem till dem och äta middag och sola. 

måste nog ta och packa lite i helgen.. eller får jag försöka lura någon till att hjälpa mig : )

du är så fin ! skulle kunna sitta och titta på dig en hel dag.. Underbara du ! 

Ha en bra kväll ! 

Kär !!!

Fy för tusan vad kär jag är i dig !! Underbar känsla.. Du har verkligen allt man kan önska sig, jag är tokkär i dig min lilla knas : )


image75

en ny favorit..



Lite knas men denna är faktisk bra : )

Du förstår...



Fy fan vad jag saknar dig!!  Utan dig är jag inte hel, du är mitt älskade hjärta och bästa vän !!!

Jag behöver lite värme..

Och det ska jag snart få :)

Har sovit dåligt inatt, drömt en massa. Så idag är jag ganska trött.  Håller på att baka sockerkaka med nötchoklad i, blev så sugen på det idag : )

Ikväll är det dags för gymnastik och det ska bli skönt att kunna va med idag, kan iof inte springa och så men jag får ändå träffa mina flickor. Ska bestämma dag för mötet inför våruppvisningen idag också, det börjar närma sig nu..

Det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om dig, du är verkligen helt underbar, och dina kyssar är inte av denna värld : ) underbara människa, jag är tokkär dig !
 
Nu ringer klockan..

Ha en bra dag, för det kommer jag verkligen att ha !!! : )

Förkyld.

nu börjar halsen krångla igen, jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Helgen har varit bra, lite stressigt på jobbet men det är kul att ha att göra : ) är ledig imorgon.

Du är så underbar, är verkligen tokkär i dig !!


Krisse, jag saknar dig !


Iskall..

 

Du...

Du är det finaste min hand har hållit i, du är den finaste min kropp har nuddat, din röst är det finaste mina öron har hört, du är det finaste mina läppar rört. Du är det absolut finaste mina ögon någonsin kommer se...

Vårkänslor.

Vilket underbart väder det har varit idag, man kan ju inget annat än att känna glädje i hela kroppen. Så typiskt att jag inte är helt kry i foten annars hade det blivit en lång promenad i stackedala idag. Har jobbat delad tur idag, och fy för tusan så mycket jag saknat mitt jobb !! Och tydligen har dem äldre saknat mig också och det värmde verkligen. Har nyss kommit hem, och nu blir det till att titta på en film sen sova, ska upp och jobba 07.00 imorgon bitti.

Ha en fortsatt trevlig kväll..


Jag är verkligen tokkär i dig, helt tokigt är det verkligen !! Du är så underbar och go så... Ja :)


Krisse..

Fan vad jag saknar dig, det är verkligen helt obeskrivligt. Kan inte fatta att du är borta, att jag aldirg mer ska få se dig eller röra vid dig.Var inne i stan idag och såfort jag ser någon som har en likadan volvo som du hade, eller Bmw så tror jag det är du.. Jag blir helt knäpp i huvudet. Jag minns dagen då jag fick beskedet, allt bara rasade. Vi hade ju haft kontakt ett par timmar innan dess.. Det känns tungt, otroligt tungt. Gråter av saknad men jag vet du har det bra där du är nu. Tänker mycket på din mamma och pappa och lille Theo. Ska snart åka och hälsa på dem, kommer kännas konstigt att vara där utan dig. Överhuvudtaget i östragöinge, har alltid hoppats på att få se dig när jag varit där, men nu vet jag att det kommer aldirg inträffa igen . Finns så mycket jag vill säga, skriva, skrika ja allt. Men ingenting hjälper, det finns inget som får dig tillbaka. Har haft en dröm varje natt sen olyckan, och det är jag försöker rädda dig men inte lyckas, och vaknar kallsvettig och bara gråter. Varje natt.. Jag saknar dig så mycket ! Du var min första kärlek. Kommer aldrig glömma tiden med dig, minnena lever kvar i mig och jag är glad att jag fått den tid med dig som jag fick .Du gav mig så mycket, och lärde mig att se livet från en annan sida. Jag hoppas vi ses igen i nangijala.


Myskväll..

I min ensamhet...

image74

Vilka..

Är ni som läser? Skulle varit trevligt med någotn kommentar :)

Så mycket..

Så mycket kärlek och så mycket känslor !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sola..

Idag har jag och Linda varit i stan och solat, sen var vi inne på On off och skulle hitta en mobil till mig, men där var ingen jag tyckte om så då körde vi till Sova och prövade lite sängar, och hon som jobbade där trodde att vi var ett par och det var kul : ) Sen var en sväng inne på duka, rusta och jysk. Sen gav vi oss hemåt till Linda, och jag fick mysa med maja : ) Som jag saknat henne !

Nu sitter jag här och tänker på allting, och det är inget vidare kul men jag kände att jag behövdet det. Mycket som snurrar i huvudet. Längtar enormt mycket till jag flyttar.

Om du ändå kunnde förstå hur kär jag är i dig..

Julia Ingrid Victoria Arvidsson

Du är och förblir min andra halva, utan dig är jag inte hel !!!! Läste nyss igenom alla gamla bloggar på lunar, och fy fan vad jag saknar dig och den tiden. Du har alltid funnits där för mig, och du har alltid varit min bästa vän. Vi har delat så mycket, och vi har mycket gemensamt. Alltid när det varit något så har jag ringt till dig, och den senaste tiden har det hänt så mycket, allt med Krisse och det var då som jag behövde dig som mest, jag förlorade min stora kärlek, och efter det förlorade jag min bästa vän. det blev för mycket för mig. Jag har så mycket jag vill berätta för dig och prata med dig blad om att jag har fått lägehet, träffat kille etc. Jag vet att jag kan ringa till dig men det känns inte som förr, och det gör det hela jobbigt, och det gör så ont !! Jag känner mig som en stängd bok, du är den enda som kan öppna mig, Jag har så mycket känslor nu men jag vet inte vart jag ska göra av dem. När vi gled isär tog du en del av mitt hjärta med dig.
 
Jag hatar att det har blivit såhär, det gör verkligen ont i hela mig. Jag älskar dg mer än ord kan beskriva, Har inte velat erkänna det tidigare men jag klarar mig inte utan dig, du gör mig hel. Som vi alltid sagt, vi är själsfränder.

ARVID & ELOF - UNTIL DEATH TAKE US APART !!!


image66


image72      
image71


Kvällen är kommen.

Var och tände ett ljus på Gustaf grav idag, Adam tyckte det var lite läskigt att va på kyrkogården när det var mörkt. Men jag höll honom i handen, och då kändes det bra.

Sitter här nu och har tok ont i halsen, så nu ska jag dricka mig en kopp te, sen lägga mig i min renbäddade säng och titta på vänner : )

Ha en trevlig kväll.


image65    

Bengaloo..

Ge mig hopp, ge mig mod, ge mig A-kassa o bo.
O ge mig papper på att jag är en bengaloo.
O gör er inga besvär med o finna mig ett knog.
Skicka pengarna i fönsterkuvert.

Själva skolan blev en nit, man fick cykla sig dit.
Man hade polare som trampa samma väg.
Och betygen blev mest skit, man fick börja jobba o vilket slit.
Sen blev det lumpen o skyldra gevär.

Ge mig hopp, ge mig mod, ge mig A-kassa o bo.
O ge mig papper på att jag är en bengaloo.
O gör er inga besvär med o finna mig ett knog.
Skicka pengarna i fönsterkuvert.

Hon hette Duga min Madam, o vi börja bygga framtidsland.
Det blev historia efter unge nummer tre.
O sånt tar tid att skölja ner o nu orkar jag inget mer.
Statsministern, hör min vädjan till dig.

Ge mig hopp, ge mig mod, ge mig A-kassa o bo.
O ge mig papper på att jag är en bengaloo.
O gör er inga besvär med o finna mig ett knog.
Skicka pengarna i fönsterkuvert.

Ge mig hopp, ge mig mod, ge mig A-kassa o bo.
O ge mig papper på att jag är en bengaloo.
O gör er inga besvär med o finna mig ett knog.
Skicka pengarna i fönsterkuvert.

Skicka pengarna i fönsterkuvert.

Skicka pengarna i fönsterkuvert.

Kuckelimuckmedicin..

Känner att jag hade behövt det nu, börjar få ont i halsen och det är verkligen inte passande nu när jag ska jobba på lördag. Och jag längtar !!

Längtar som en tok till jag flyttar !!


och du är verkligen munnago : )


Labamba..

det blev ingen gymnastik idag heller, är ju inte riktigt kry i foten och måste vila den tills på lördag då det äntligen är dags för jobb. Idag har jag varit duktig och städat här hemma, måste börja resna ut vad jag ska ha med mig och vad som ska slängas, men jag vet verkligen inte vart jag ska börja? det är detta som är det tråkiga med att flytta och spec första gången själv, det var ju skillnad när jag flyttade ihop med Krisse för då hade han med massor med saker, men nu ska jag ju skaffa allt. usch dyrt blir det också. Men det blir ju så, funderade lite på om jag skulle ta och gifta mig rikt. men med tanke på hur många som har den tanken så gav jag upp ganska fort.

Nu sitter jag här och väntar på att emma ska ringa, ska hem till henne och dricka lite vin och ha det mys : )

Mitt hår blev verkligen tokmörkt ..

Imorgon ska jag klippa mig och det ska verkligen bli skönt..

Du är knas men jag tycker om dig tokmycket !!!


funderingar..

Har ju haft funderingar sen man var liten om vad sina barn ska heta, flicknamner vet jag redan til 100%, men om det nu blir en pojke.. jag är sugen på Tintin, men är det flicknamn eller pojknamn?


Måndag.

Sov ganska länge idag och det kände jag att jag behövde. Börjar gå riktigt bra på foten nu, och jag toklängtar tills på lördag då det äntligen är dags för jobb igen : ) !!!

Ska strax ringa Maria och kolla vilken dag vi ska till Ikea, hittar jag en soffa så flyttar jag 1 Mars : )
 
Nu ska jag dricka kaffe.

Ha en en bra dag.

Ny favorit.

I hear the ticking of the clock
I'm lying here, the room's pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone

And the night goes by so very slow
Oh, I hope that it won't end though...alone

Til now, I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?

You don't know how long I have wanted to touch your lips and hold you tight
No
You dont know how long i have waited, and i was going to tell you tonight
But the secret is still my own
And my love for you is still unknown
Alone

Ahhhhhh

Til now, I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?
How do I get you alone?

How do I get you alone?
How do I get you alone?
Alone
Alone

Lyckad kväll : )

Var först på fest på näsby, massa folk jag inte kände men hade trevligt ändå : )

Sen åkte jag till tollarp hem till Emma och rockade vidare, vi hade verkligen skit kul ! Sen gick vi vidare hem till veronica och sjöng singstar, och stackars danne som sov, det lät verkligen hemskt ! hahah..

Nu har jag nyss kommit hem, håller på att färga håret. Sen ikväll ska jag dra med mig mike in till stan och sola : )

ha en  trevlig söndag.

Krisse - du finns i mina tankar dygnet runt.


1 Mars : )

ser lovande ut att det blir flytta redan 1 mars : )


Lördagen är åter här..

Igår kväll var vi hos grannen och åt och drack lite, blev kanske lite mycket för vissa men vi hade verkligen trevligt : )

Idag är jag trött och har jätte ont i min fot, så jag fick dubbla smärtstillande idag också .

Hade tänkt baka en sockerkaka nu, malin kommer snart och hälsar på så jag får ha något gott att bjuda på : )

Mike ville ha med mig på fest ikväll, och det lät ju lockande. Så jag får hoppas att foten känns bättre tills dess, annars får jag ta med mig kryckorna : )

Grattis Maria på din 20 årsdag : )

Ikväll är det göta kanal 2 på tv, så till er som inte sett den så rekommenderar jag verkligen den.

Ha en trevlig lördag mina vänner.


Lider...

Jag lider verkligen med er alla som bor i hålan, är glad att jag inte bor där :D hahahah

Ikea.

Nästa vecka blir det en tripp till Ikea.



  Hade tänkt ha den i hallen : )
 Även denna ska va i hallen.
 min älskade soffa : )



Blir lite smått och gott, och ni som känner mig vet att jag älskar brunt, så det kommer blir mycket brunt i lägenheten : ) Fan vad jag längtar, ska bli så kul att inreda allt själv : )

Härligt..



Igår var jag på sjukhuset och fick bort gipset, och konstigt nog fick jag bara ett bandage och kan gå på foten nu, någorlunda bra iaf. Men iadg har jag grymt ont, så jag får ta kryckorna till hjälp.

Köpte tre par nya skor igår : ) Sen får jag ta och spara nu, mycket som ska inhandlas till lägenheten, blir en tripp till ikea nästa vecka : )

I helgen blir det förhoppningsvis lite fest : )

Ha en trevlig helg !


Krisse - Saknaden efter dig växer mer för var dag som går.


RSS 2.0