Idag är jag feberfri :)

img_0590 (MMS)

Idag är jag feberfri :)


Idag är det ingen vanlig dag..

För det är min 22-årsdag, HURRA HURRA för mig : )


 Denna underbar bukett fick jag i morse av mina pojkar, tack mina älsklingar!!

Kunde aldrig tro att jag 22 år gammal skulle ha träffat min stora kärlek och vi tillsammans fått ett kärleksbarn. Jag har verkligen fått allt jag önskat mig ♥ Hoppas ni alla får en bra dag trots att vädret inte är på vår sida.


Vi hörs senare idag! Kramar

På väg hem till Jonas & Tezz. Ska bli bjud...

img_0575 (MMS)

På väg hem till Jonas & Tezz. Ska bli bjudna på pannkakor : ) hoppas ni alla har det bra i regnet.


Var tvungen.

Kunde inte låta bli att beställa detta med till Neo..





Perfekt när det blir lite kyligare ute : )

Ute på promenad

img_0570 (MMS)

Ute på promenad


Ute på promenad

img_0566 (MMS)

Ute på promenad


En sann vän.

Min älskade vän Desiree skrev igår ett inlägg om "oss" jag blev rörd till tårar och bara MÅSTE publicera det här så ni alla får se vilken fin vän jag hittat. Äkta vänskap är vad det är. Tack Desiree för jag fått äran att lära känna dig, du har en stor plats i mitt hjärta.

Att lära känna en människa via en blogg, en blogg jag följde för att hon också var gravid samtidigt som mig.
Lite små kommentarer här och där blev det dock inte så mycket mer
Tillslut så låser tjejen siin blogg och jag är sen med att be om lösenord då jag ej läste bloggen på ett tag, då jag senare ser att hon fått sin lilla bebis tar en chansning och ber om en vänförfrågan på FB ihop om att jag kan få lösenordet och få följa dom.
Hon accepterar förfrågan och jag frågar lite snällt om jag kan få lösen och hon ger faktiskt mig det, jag har mycket att läsa igenom och blir så glad att hon fått en liten pojke. Nästan exakt 2månader efter vår Vilmer kommit.
Skickar ett mejl och gratulerar till deras fina son, och sen helt plötsligt så bestämmer vi att vi ska ses.
Det tar ett tag innan vi ses då först Vilmer blir sjuk och sen hennes son blir sjuk!

Men när vi äntligen träffas så finns där ingen spänning ingenting utan det känns som vi känt varandra i evigheter, det var en helt fantastisk dag.
Jag kände mig så jämställd med henne, och det var så kul att våra söner nästan är jämngamla!
Det är en helt fantastisk tjej jag fått lära känna, en tjej som är precis som en själv, lika tokig och galen!

Vi träffas ett par gånger sen bestämmer vi att vi ska ses tillsammans med våra gubbar.
Sagt och gjort.
Dom kommer lika bra överrens som vi.
Allt verkligen bara klaffade.
När vi ses är det alltid lika galet.
Det är så kul att vi fått följa våra söners uppväxt, då första gången vi sågs var hennes son 3mån och Vilmer 5.

Vad jag vill få sagt med detta?
Att jag är så glad att jag fått lära känna dig
Att allt känns så rätt och att jag känner att jag fått en underbar vän till i mitt hjärta!
Och tänka sig, som vi säger flera gånger, att det lustiga med hela detta är att vi lärt känna varandra genom att läsa varandras bloggar, så ja tänk vad internet kan göra!
Johanna
Du är en fantastik vän som jag är glad att jag har.
<3


Nytt till Neo


Vitchokladmousse

img_0554 (MMS)

Vitchokladmousse


Kvällsmys

img_0529 (MMS)

Kvällsmys


Gott med nektarin!

img_0522 (MMS)

Gott med nektarin!


Sover gott i farmors husvagn.

img_0513 (MMS)

Sover gott i farmors husvagn.


SEMESTER!!

Idag börjar Jokke sin semester och det har jag längtat efter!

Nu är han på gymmet, Neo sover och jag har precis duschat. Hade tänkt att åka till Kiviks marknad men vädret är ingen höjdare så vi väntar nog till imorgon.

Onsdag ska vi till Tosselilla så då hoppas jag det blir fint väder.

Bornholmsresan blev inställd pga Jokkes jour. Tycker det är lite dåligt att ingen kan ställa upp. Men då vet vi det när någon behöver hans hjälp.

Ska hinna med ett besök på någon djupark med sen är jag lite sugen på barnens gård.

Nej nu ska jag klä på mig lite.

Förresten, jag har börjat sälja oriflame. Är ni intresserade så hör av er.

 Skoj att bada i vasken hemma hos mormor.

Sen gungar vi alla.

img_0462 (MMS)

Sen gungar vi alla.


Leka med sanden

img_0440 (MMS)

Leka med sanden


Roligt att åka kana

img_0424 (MMS)

Roligt att åka kana


Skönt att bada

img_0414 (MMS)

Skönt att bada


Ja så kan man med sova :)

img_0412 (MMS)

Ja så kan man med sova :)


Ja så kan man med sova :)

img_0412 (MMS)

Ja så kan man med sova :)


Hej alla. Jag mår inte alls bra, har jätte...

img_0400 (MMS)

Hej alla. Jag mår inte alls bra, har jätterälig hosta och antagligen ögoninflammation. Och till råga på allt håller min tredje tand att spricka upp. Hoppas ni alla mår bra och njuter av vädret. Kram från Neo


Vår uteplats

img_0365 (MMS)

Vår uteplats


Skönt i skuggan

img_0361 (MMS)

Skönt i skuggan


Är i balsby och badar.

img_0359 (MMS)

Är i balsby och badar.


På väg till Degeberga marknad

img_0356 (MMS)

På väg till Degeberga marknad


Idag är det fredag, ska till vdc med Neo i...

img_0335 (MMS)

Idag är det fredag, ska till vdc med Neo i em. Han har haft rälig hosta sen i lördags. Ikväll ska vi in till stan en sväng. Ut och äta med Desiree, Simon & Vilmer. Hoppas ni alla får en bra helg.


Hej alla

img_0306 (MMS)

Hej alla


Tvättdags

img_0301 (MMS)

Tvättdags


Prövar nya, melon white.  Varken bu eller bä.

img_0294 (MMS)

Prövar nya, melon white.  Varken bu eller bä.


Nya sovstilen

img_0293 (MMS)

Nya sovstilen


Söndag och massa sol.

Vilket underbart väder vi har! Strålande sol varje dag och jag njuter till max.

Igår var vi på Diggiloo. Riktigt trevlig och vädret var på vår sida (vilket det inte varit dem andra gångerna vi varit där) Det bjöds på god mat och dricka. Neo var hemma hos Tobbe, Sara & Viggo. Hämtade honom vid halv tolv sen raka vägen hem och la oss.

Idag hade vi tänkt att åka och bada någonstans men Neo har varit rasslig och lite gnällig så vi valde att vara hemma och ta det lugnt. Jokke har bränt sig så han blev glad av att slippa vara ute. Jag la mig på altanen och pendlade mellan solstolen och poolen. Riktigt varmt. Har även tvättat ett par maskiner idag. Perfekt väder att hänga det ute, torkar på nolltid.

Vid 5 tiden blev vi lite rastlösa så då körde vi upp till stackedala och tog en promenad, riktigt mysigt. lägger upp bilder imorgon, orkar inte hämta sladden nu : )

Nu ikväll beställde vi pizza, hade lovat pojkarna det. Sen satte vi oss på altanen med en kopp kaffe och njöt av kvällen. Efter en stund la vi oss på studsmattan och mös, Neo gillade det : ) Nu sover Neo och Victor. Jokke, Adam & Simon tittar på film och jag sitter här. Ska strax hoppa in i duschen.

Imorgon ska vi in till stan tillsammans med Sara & Viggo. Ska köpa skjorts till Neo.

Hoppas ni alla haft en trevlig helg.

Kramar


 Min kärlek på Diggiloo

 Kärlek


 Hela gänget samlat

 Jokke och Neo i skogen


Diggiloo

img_0211 (MMS)

Diggiloo


Maten som bjuds på diggiloo

img_0209 (MMS)

Maten som bjuds på diggiloo


Släpper inte blicken från Bonzo

img_0159 (MMS)

Släpper inte blicken från Bonzo


Ut i solen. Underbara dag!

img_0149 (MMS)

Ut i solen. Underbara dag!


RSS 2.0