Underbara vårkänslor !!

05.45 Ringde klockan i morse, och då var det bara till att stiga upp ur sängen och hoppa in i duschen. Jobbade mellan 07-13, efter jobbet kom Alicia och Ellie och hälsade på, dem hade bakat kladdkaka som vi fikade på, supergod : ) sen var vi ute och lekte på lekplatsen, det har ju verkligen varit underbart väder idag. Och självklart hann vi med att sjunga lite singstar innan dem körde hemåt.

Sen nu ikväll har jag varit och hälsat på Linda och maja : ) och fixat tre nya singstar skivor, så när jag kom hem var jag tvungen att sjunga lite, och Adam utmanade mig : )

Har varit duktig och packat lite nu ikväll..

Man blir ju tokigt glad när solen skiner : )

Du.. Jag är så kär i dig då det är inte klokt, jag blir varm i hela kroppen när jag ser dig, och när vi kysser varandra pirrar det ut i fingertopparna.. Underbara männsika jag är tokkär i dig !!

Ska krypa ner i sängen nu och titta på vänner, innan det är dags att dejta john blund.

Krisse, saknar dig något enormt !!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0