Lördagen är åter här..

Igår kväll var vi hos grannen och åt och drack lite, blev kanske lite mycket för vissa men vi hade verkligen trevligt : )

Idag är jag trött och har jätte ont i min fot, så jag fick dubbla smärtstillande idag också .

Hade tänkt baka en sockerkaka nu, malin kommer snart och hälsar på så jag får ha något gott att bjuda på : )

Mike ville ha med mig på fest ikväll, och det lät ju lockande. Så jag får hoppas att foten känns bättre tills dess, annars får jag ta med mig kryckorna : )

Grattis Maria på din 20 årsdag : )

Ikväll är det göta kanal 2 på tv, så till er som inte sett den så rekommenderar jag verkligen den.

Ha en trevlig lördag mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0