Greys anatomy..

Igår var det premiär för det, och som jag har längtat : )

Var hos pappa och Jill igår, åt mat och solade och hade trevligt.

Idag jobbar jag kväll, och det är skönt. Har lite att fixa med här hemma.

Trodde helgen skulle bli seg, men nu har jag massor att göra. Imorgon blir det fest hos bror, sen ska jag få besök av Ellie och Alicia, sen ska jag fika med marie, och sen hem till macke och dricka kaffe : ) Full rulle..

Alla hjärtansdag idag...Överskattat   Fattar mig inte på det, man ska väl ge lika mycket kärlek vilken dag det än är? Varför ska man överdriva en dag bara för att det står i almanackan... Märkligt..

Nu börjar våra bästa år.  Ha en en bra dag !

Krisse, det finns inga ord som kan beskriva saknaden efter dig.


Kommentarer
Postat av: Arvid

Haha, skrev också om det där med alla hjärtans dag i min blogg nyss men suddade ut det igen. Tycker också det är skumt egentligen att man gör det på en speciell dag, är det inte meningne att det alltid ska vara så? :-P

Oh, våra bästa år. Det hade jag glömt.

:-*

2008-02-14 @ 10:00:47
Postat av: Arvid

Haha, skrev också om det där med alla hjärtans dag i min blogg nyss men suddade ut det igen. Tycker också det är skumt egentligen att man gör det på en speciell dag, är det inte meningne att det alltid ska vara så? :-P

Oh, våra bästa år. Det hade jag glömt.

:-*

2008-02-14 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0