Jag behöver lite värme..

Och det ska jag snart få :)

Har sovit dåligt inatt, drömt en massa. Så idag är jag ganska trött.  Håller på att baka sockerkaka med nötchoklad i, blev så sugen på det idag : )

Ikväll är det dags för gymnastik och det ska bli skönt att kunna va med idag, kan iof inte springa och så men jag får ändå träffa mina flickor. Ska bestämma dag för mötet inför våruppvisningen idag också, det börjar närma sig nu..

Det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om dig, du är verkligen helt underbar, och dina kyssar är inte av denna värld : ) underbara människa, jag är tokkär dig !
 
Nu ringer klockan..

Ha en bra dag, för det kommer jag verkligen att ha !!! : )

Kommentarer
Postat av: sara

åhh det lätt gott, de får du allt bjuda på ngn dag!

2008-02-12 @ 13:33:37
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0