Det gör så ont !

Nu är det som värst.. Saknaden efter dig gör så ont. Vet inte vart jag ska ta vägen, eller vem jag ska prata med, och det som gör mest ont är att det spelar ju för fan ingen roll, du kommer ju ändå inte tillbaka !!!!!! Fy fan vad jag kan bli arg, varför skulle detta hända dig?! Jag kan inte fatta det, och jag vill inte göra det heller. Väntar fortfarande på ett sms från dig, jag orkar inte. Jag kan inte alltid vara stark, inte nu iaf. Det gör för ont, du kommer alltid till att vara en stor del av mitt hjärta och jag kommer aldirg någonsin glömma dig. Det inns inga ord ingenting som kan beskriva saknaden..

Skänker en extra tanke till Marie, Johnny och Theo.

image76



Saknaden av det som betyder
är en evig förbannad lögn
när man inte orkar vara
och man gråter sig till sömns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0