Hämtat min stora älskling på dagis.

img_5317 (MMS)

Hämtat min stora älskling på dagis.


Mätt och belåten bebis <3

img_6057 (MMS)

Mätt och belåten bebis <3


Mitt lilla hjärta. Älskar dig <3

img_0627 (MMS)

Mitt lilla hjärta. Älskar dig <3


Tisdag

Godmorgon Tisdag! Sitter här och äter frukost. Neo är på dagis och Mio sover. Vilket höstrusk det är ute idag, riktigt mysväder.

Idag ska det tvättas och städas här hemma, ett ont måste.

 Frukost.

 Morgonmys <3

Min fina familj, mitt hjärta slår för er <3

img_2560 (MMS)

Min fina familj, mitt hjärta slår för er <3


Mamma och Mio mys <3

img_3463 (MMS)

Mamma och Mio mys <3


Vilmer fyller 2

Idag fyller världens bästa Vilmer 2 år så i em ska vi på kalas : ) Inte klokt vad tiden går, pojkarna börjar bli stora och imorgon är Mio 4 veckor.

Helgerna går alldeles för fort tycker jag, i fredags var vi inne i stan och handlade lite sen på kvällen var vi hemma hos fam Ullman och åt kinamat. Lördagen städade vi sen framåt em åkte vi hem till pappa och Jill, där bjöds det på kycklinggryta och ris. När vi kom hem tittade vi på fast five sen blev det sängen.

Idag är det som sagt kalas för Vilmer, har även städat det sista. Nu sover Neo och Mio ligger i sin babysitter och hickar, Jokke ska upp till gymmet och jag sitter här.

Jag är så otroligt lycklig, har tre helt underbara killar som jag älskar över allt annat <3


 Min älskade buskille <3

Kappahl


Måste in till Kappahl och handla dessa till Neo !!

Mina älskade pojkar <3

 Första mötet <3

 Puss <3

 Mys i sängen <3

 <3




 Sjunger " Heja bamse"

 Mamma och Pappa älskar dig så mycket så du anar inte, du är en sån underbart fin kille med massa kärlek att ge. Tänk att du kom till oss, det är så fantastiskt att få följa din utveckling, om två månader fyller du två, inte klokt vad stor du är  fina fina du !! <3

Bättre sent än aldrig :)

Blogga med två barn det känns väldigt avlägset.. Förstår inte hur "storbloggarna" har tid som dessutom jobbar. Men det handlar väl lite om att prioritera, jag umgås hellre med mina barn och sambo än sitter vid datorn. Men om kvällarna när barnen sover är det skönt att koppla av vid datorn och då kan jag passa på att skriva ett litet inlägg :)

Idag har vi varit ute nästan hela dagen, underbart väder! Än är inte sommaren över (trots att det känns så när det är svart ute vid nio) Hälsade på mormor och fikade, sen gick vi bort till mamma och Jörgen och jag bjöd på middag, flygande jakob, knappt gott. Efter maten tog vi oss en promenad sen gick vi hem då det var läggdags för Neo.

Imorgon är det dags för dagis igen, känns väl sådär. Kommer saknar Neo massor,vill helst ha honom hemma.

I lördags var Desiree, Simon och Vilmer här, har saknat dem massor!! Vihade lika trevligt som vanligt och skrattade så vi nästan kissade ner oss, precis som det ska och brukar vara :) Spelade spel, åt gott och bara mös. Pojkarna lekte jättebra och var så duktiga så. Neo och Mio fick fina kläder och det tackar vi hjärtligt för, (bodyn som Mio har på sig på kortet under bla)
 Syskonkärlek, Mio har verkligen världens bästa storebror. Neo är så kärleksfull så det värmer i hela kroppen att se<3

 Mio badar <3

 Målar med vattenfärg, det räckte dock inte att göra det på endast pappret :)

 Neo och Vilmer <3


Roligt med vattenfärg :)

dsc00150 (MMS)

Roligt med vattenfärg :)


En nöjd kille efter morgonmys <3

dsc00163 (MMS)

En nöjd kille efter morgonmys <3


Mio Joakim Elof Löfstedt <3

dsc00102 (MMS)

Mio Joakim Elof Löfstedt <3


Jacka till Neo

 Är lite sugen på denna till Neo, men frågan är om inte den är lite klumpig? 199 på Hm.

RSS 2.0