Helgen..

I fredags var jag hemma hos Sara och Kewin och hälsade på, (kim var itne hemma men han bor också där ) haha. Det var verkligen trevligt, känns som det var evigheter sen. Vi fikade och busade en massa : ) Sen vid halv tre lämnade vi Kewin på dagis, och sen körde vi til sibbhult, jag skulle lägga en blomma vid Krisses grav och ville gärna inte åka dit själv. Tack Sara för att du föjde med, det betyder mer än du anar.

Fredag kväll blev det fest hemma hos bror, och vi hade verkligen skit kul !! Lyckades sjunga singstar utan de riktiga, det enda jobbiga var att subtitle funkade inte : )

Lördag, mådde ju som jag förtjänade så det var inget vidare. Var i lund med pappa och Jill och hämtade min soffa, sen när jag var hemma hos dem så passade jag på att sola lite. Kvällen spenderades hemma hos Bror.

Idag söndag, har nyss vaknat så nu blir det in i duschen, packa lite sen börjar jag jobba 16.00

Jag är så kär så kär...Du är så underbar !!!!!!



Saknaden är enorm..

Kommentarer
Postat av: sara

Jag finns här så ofta du behöver mej! puss

2008-02-17 @ 15:42:02
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0