Vild och ännu vildare..

Vilken helg !!!

I fredags var jag och Malin på banken, och det var lite tråkigt att det knappt var något folk ute men annars hade vi skit kul, och jag träffade petter som jag inte träffat på flera år och det var verkligen riktigt trevligt !!

I lördags var det först kalas hos Nordholm, där bjöds på god mat och dryck och trevligt sällskap : ) Sen åkte vi vidare in mot banken och det var lite bättre drag där igår : ) Och massor med folk man kände, så det var verkligen skit kul !!

Är lite trött idag och det har jag gjort mig förtjänt av. Ellie kommer snart och hälsar på, sen vid fyra ska jag hämta Malin, vi ska hem till Pappa och Jill  och äta middag och umgås lite.

Nu ska jag in i duschen.

Krisse, Jag saknar dig så det gör ont !! Går verkligen inte att beskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0