Nyårsafton

Idag är sista dagen på 2011, året har gått oroligt fort och detta var utan tvekan ett av de bästa eftersom vi fick vår Mio och blev fyra i familjen. Jag är oerhört tacksam över mina vänner, familj och familjen jag skapat. Jag är oroligt lyckligt lottad. Ikväll ska vi fira med massa vänner och barn och det ska bli riktigt skoj. Jokke jobbar tyvärr till tio men efter han slutat kommer han och firar med oss. Jag önskar er alla en underbart slut på 2011 och en fantastisk start på 2012 <3 kramar till er alla!


Förkyld..

Idag har vi myst en massa här hemma, efter Jokke slutat åkte vi in till Maxi för att köpa hårfärg till mig (tänkte ju bli vithårig) men velade en massa så det slutade med att jag köpte ljusbrun. Blev väldigt nöjd över resultatet. Imorgon ska Neo till dagis och jag och Mio till stan och köpa en mössa till Neo, blir säkert lite annat också :) önskar er alla en trevlig kväll. Kramar


Bloggdesign

Måste hitta någon som kan göra en ny bloggdesign till mig. Idag är det lördag och vi har inget planerat, Jokke slutar jobba nu vis elva och vår morgon började tidigt här hemma så Neo vilar redan. Jag ska ta ett ryck här hemma och sen ta en härlig dusch. Har så fruktansvärt ont i min rygg och nacke idag så jag knappt kan röra mig :( hoppas ni alla får en bra dag. Kramar


Adventskalender

Imorgon är det 1 december och dags för Neo att öppna första paketet i sin adventskalender :) så spännande! Sen blir Mio 4 månader och det är sista gängen på babyrytmiken för denna terminen. Nu ska jag sova, Mio hostar massa nu :( dumma krupp!!


RSS 2.0