Tråkigt..

Ditt namn: Johanna.
Längd: ca 1.60.
Spelar du något instrument: Nej.
Vem är snyggast: Jag.
Vem vet mest om dig: Julia.
Vad vill du ha just nu: HAN.
Vilka sjukdomar har du: inga.
Fobier:  Spindlar
Känner du en snygg kille: Ja.
Har du körkort: Ja.
Vill du gifta dig: Ja om det känns rätt och så.
Din hårfärg och frisyr.Mörkbrunt, bob.

Har du glasögon: Nej.
Hur ser din plånbok ut:  Svart gucci.
Favorittv-program:  Vänner, greys anatomy och våra bästa år.
När ska du festa nästa gång: Imorgon.
Vad köpte du senast: En drick yoggi på Ica.
Hur mycket pengar har du: Så jag klarar mig iaf.
Hur svarar du i telefonen hemma: "Hej det är Johanna"
Senast kramat: Malin.
Vem sov du hos senast: Malin.
Stjärntecken: Lejonet.
Ögonfärg: Blåa.
Kall favoritdricka: Ramlösa.
Varm favoritdricka: Kaffe.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider, öl.
Saknar du någon: Ja, väldigt mycket !!
Du fikade senast:  I dag.
Senast sedda film: Mysteriet på greveholm : )

Hur känner du dig nu: Förvirrad...Jobbigt
Kan du laga mat: Ja, sen hur det smakar det är en bra fråga.
Vad tycker du om fötter: Äckliga.
Är du smart:  Lagom.
Snarkar du:  Inte vad jag vet.


Kommentarer
Postat av: Polski

för vi ska till poleeeeeeeeeeeeeeeen!
Can you bajking me dit?

2008-02-22 @ 15:45:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0