Nyår.

Imorgon är det nyårsafton, och den ska firas i träne med älskade linda och Maja m.m : ) idag har jag och Linda och Maja varit och handlat på willys inför imorgon, sen varit duktiga och gjort VÄRLDENS största smörgåstårta till imorgon : ) och nu ska vi titta på nya bring it on.

Hoppas ni alla får ett bra slut på 2007 och en bra början på 2008.

Du kom in som en räddande ängel i mitt liv

Linda, vi har inte känt varandra så länge, men du är den som stöttat mig nu och funnits där och det är jag  dig evigt tacksam, du är en underbar vän.

och Erik.. du är het ; )


4 dagar..

Kvar tills Julafton och jag känner inte alls för det. Detta året har inte varit något vidare bra.. Usch nej det är bättre att jag inte skriver något alls, är för deprimerad för det.

Krisse, Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig. Det gör så ont i mig så jag vet inte vad, när vi var på eko idag gick jag och letade efter dig, varje gång jag såg någon på långt håll med keps tänkte jag "det är krisse" trodde du hade skickat sms till mig inatt, jag har blivit helt förstörd, tänker verkligen inte på någonting annat. Fattar inte det, vill inte göra det heller. ´Du hade så mycket kvar att ge, speiellt till din kära son. Men han har ju fått uppleva vilken underbar pappa han har och det kommer han alltid minnas och ha kvar i hjärtat. Det kommer vi alla. Tittar upp och vinkar till dig varje natt, jag hoppas verkligen att vi ses snart !!!! Jag vet att har det bra där du är nu.

Vila i frid

Grattis Krisse

Idag skulle du blivit 23 år, hoppas du har det bra där du är nu. Tänker på dig hela tiden.. detta var verkligen det värsta som kunde hända, sitter och titta på mobilen och väntar på att du ska ringa eller skriva ett sms att allt är bra med dig, men tvvärr kommer inte det är hända. Jag är glad för allt jag fått uppleva tillsammans med dig, och allt vi delat. Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och jag kommer aldrig sluta älska dig. Vila i frid så ses vi i framtiden.

Kristofer Göransson

"De gudarna älskar dör unga.", som Aristofeles sa


Krisse..

Vill inte förstå att du är borta, varför just du ? Ingenting kommer till att bli sig likt. Alla tankar till din familj och din son. Fattar det inte..

23-åring omkom efter singelolycka

Vill inte fatta detta, saknar dig redan otroligt mycket. Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta !

Vila i frid.


Lättnad..

Jag trvis så otroligt bra på mitt jobb, det är verkligen en lättnad att ha slutat på subway, inget illa menat mot peronalen och så men jag trivdes verkligen inte där, och det är så underbart på morgonen när man vet man ska till hemtjänsten : ) Jobbar mitt sista pass på subway på lördag.

Ska bli skönt att klippa mig idag, och sätta i lite färg. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt är ganska trött idag, har varit så flitig och haft tre städ idag, så jag är den nya städpatrullen : ) haha

Ha en skön kväll i kylan.

Ett tag sen..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här.. Det har varit ganska mycket nu ett tag iaf. Har jobbat mycket i hemtjänsten och jag älskar verkligen det : )  Var inne på Abks hemsida och det lutar åt att jag och Julia blir grannar : ) Har nyss slutat första turen för idag, är hos mormor och hälsar på nu. Ska hem och försöka sova lite nu innan jag börjar jobba igen.

Imorgon blir det Klippning och färgning : )

Ha en bra dag !

Hallelujah..

Har sovit dåligt inatt, vaknade flera gånger av kramper i hjärtat, måste snart till doctorn igen om det inte slutar. Är ledig idag, ska hämta Adam i skolan vids ett sen kommer Ellie och Alicia hit och hälsar på : ) alltid lika trevligt att träffa dem. Sen ikväll är det åter dags för gymnastiken, och efter det desperate housewives.

du är fin du...


1:a advent.

Inte klokt vad tiden går.. 22 dagar kvar till Julafton.

Helgen har spenderats med nära och kära, i fredags var vi hemma hos Doffe och Sara och festade. Jag, Julia, Andrè, Fidde, Nordholm, Sandra, Thomas,  Ellie, Jeppe och Lowe. Det blev en lyckad kväll : )

I lördags vaknade jag vid sju tiden i Doffe och Saras soffa, och mådde inget vidare, som dem säger amn mår som man förtjänar. Somnade om och vaknade vid tolv tiden, och mådde inte mycket bättre. Misstänkte att jag fått maginfuensa eller något. Så igår tog jag det bara lugnt.

Idag har vi haft gymnastik möte, bestämde att vi skulle ha Disney som tema och det kan nog bli riktigt bra : ) När mötet var slut så gick jag och Julia hem till hennes mamma och drack kaffe. Sen nu är vi hemma hos Julia, hon och hennes Mamma dem julstädar, och jag sitter här. Som jag sa till Julia, lika bra jag sitter här så jag inte är i vägen, för ni ser ut attfixa det bra : ) haha. Sen vid halv fem ska vi gå ner till torget och titta på Luciakandidaterna och dricka glögg, sen ikväll ska jag till fjälkinge.

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg !

Julia, Tack för att du finns, du är verkligen allt för mig. Utan dig hade jag inte varit den jag är idag,  du är guld värd ! Den bästaste vännen man kan önska sig : )


 Jag och Lowe från i fredags : )
 Min älskade Arvid.
 vad gör vi här ?
Thomas, Sandra och Arvid : )
Har ni haft fest eller?
Hoppas att det är jag som fotograferar annars är ni allt elaka flickor ; )

RSS 2.0