Labamba..

det blev ingen gymnastik idag heller, är ju inte riktigt kry i foten och måste vila den tills på lördag då det äntligen är dags för jobb. Idag har jag varit duktig och städat här hemma, måste börja resna ut vad jag ska ha med mig och vad som ska slängas, men jag vet verkligen inte vart jag ska börja? det är detta som är det tråkiga med att flytta och spec första gången själv, det var ju skillnad när jag flyttade ihop med Krisse för då hade han med massor med saker, men nu ska jag ju skaffa allt. usch dyrt blir det också. Men det blir ju så, funderade lite på om jag skulle ta och gifta mig rikt. men med tanke på hur många som har den tanken så gav jag upp ganska fort.

Nu sitter jag här och väntar på att emma ska ringa, ska hem till henne och dricka lite vin och ha det mys : )

Mitt hår blev verkligen tokmörkt ..

Imorgon ska jag klippa mig och det ska verkligen bli skönt..

Du är knas men jag tycker om dig tokmycket !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0