Massor med shopping !

Idag var det jobb mellan 07.00 - 16.00 Sen hem en snabb vända, sen körde jag och Maria mot eko och shoppade, sen vidare till jysk, rusta och on off, så nu har jag nog köpt det mesta och smällt en hel del av lönen, dyrt att fytta.. Sen blir det att inhandla det sista på Ikea på fredag.

Imorgon jobbar jag 07.30 - 15.30 Sen hem och packa det sista, sen åker jag till pappa och Jill och ska sova där för vi kör till Ikea på fredag förmiddag, sen är det full rulle hela helgen : )

Jag är så kär i dig så det finns inte ord för det, du är så underbart fin !! Dina kyssar är helt mums : )

Nu ska jag packa över från påsarna till kartonger sen blir det att krypa ner och titta på vänner, sen somnar jag nog gott efter en lång shopping dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0