Just det ja..

färgade håret iadg, fick höra att det hade blivit lite ljust så jag var tvungen att fixa det direkt : ) Har lite beslutsångest hur jag ska göra med min tatuering, vill ju gärna ha den i svanken men sen vet jag itne om det blir så snyggt att ha den där.. Men vart ska jag såfall ha den? Kan ju inte direkt ha den berdvid den andra, annars hade ju det varit ett bra ställe.. Ja får väl komma på något tills det är dags..


"Jag njuter varje sekund av att vara med dig, du är underbar "  Kär det är jag verkligen, tror aldrig jag känt såhär först ! helt underbart.


Natti natti...

Kommentarer
Postat av: sara

sätt den på fjaset!

2008-02-28 @ 16:06:57
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0