Det här med att blogga..

är nog inte riktigt min grej..


Men för att uppdatera er lite, jag är nu arbetslös. Var på ams häromdagen och skrev in mig, skickade idag in ansökan till komwux, hoppas på att komma in så jag kan ta tag i mitt liv. Måste skaffa mig en utbidning, för min egen skull och för Neos framtid. Jag vill ju ha en stor familj och då måste man kunna försörja den också, så nu är det dags att ta tag i det. Kommer jag inte in på den jag sökt så börjar jag läsa på distans sen söker jag till nästa termin. Detta känns bra så det ska jag säkert fixa galant.

Ja vad händer mer då? Jag kan ju alltid berätta om min älskade skatt, han går och går här hemma, reser sig från alla möjliga vinklar och har sig, han är så mycket mer med nu och förstår så mycket. Han säger boll och pii, vet dock inte vad han menar med pii för det säger han till det mesta : ) Jag är så stolt över honom, att vi kunnat skapa något så perfekt och underbart. Denna oändliga kärlek till honom trodde jag inte man kunde känna, det är så fantastiskt och han ger mig så mycket glädje och kärlek ♥

Ja det var nog allt för mig för denna gången.

Ha det bra, kramar



 Busen på sitt 1årskalas

 kladda är skoj!!

 testar sina nya leksaker på sin 1årsdag.


Natti ♥

Måndagsmys <3

img_2919 (MMS)

Måndagsmys <3


God Jul!


Jag och Neo myser i soffan och fikar på sk...

img_2840 (MMS)

Jag och Neo myser i soffan och fikar på skorpor och dricker nyponsoppa Jokke är i stan och gör ett prov på brandstationen, hoppas han ej blir sen. Nu ska jag fortsätta mysa med min gosse <3


Varm chokladmjölk med grädde, gott!

img_6708 (MMS)

Varm chokladmjölk med grädde, gott!


Ute på promenad i snön, nu ska vi hem och ...

img_2835 (MMS)

Ute på promenad i snön, nu ska vi hem och dricka varm chokladmjölk :)


Äter frukost :) förkyldningen vill inte ri...

img_2805 (MMS)

Äter frukost :) förkyldningen vill inte riktigt ge med sig :(


Husköp..

Häromdagen skrev jag på fb att jag ville flytta, vi vill köpa hus (ja vilka vill inte det) vi har varit på banken och fått lånelöfte och allt MEN, vi känner att sålänge jag inte har ett fast jobb köper vi inget. Det blev lite disskussioner på fb och det är alltid roligt att läsa hur andra ser på det. Men jag förstår INTE folk som köper ett hus utan en trygghet i ekonomin, även fast Jokke har ett fast jobb så hjälper inte det. Man ska inte bara bo man ska leva också, det kostar ju så mycket mer med hus, sophämtning, vatten el och allting. Ja jag är glad att vi är såpass kloka som inte köper hus nu :) vi har ju ett barn att tänka på med..

hur ser ni andra på det?

Myser hos mamma i soffan, en envis förkyld...

img_2798 (MMS)

Myser hos mamma i soffan, en envis förkyldning. Kommer ett inlägg sen om husköp :) så håll utkik.


Vi är tokförkylda och hängiga. Ligger i sä...

img_2767 (MMS)

Vi är tokförkylda och hängiga. Ligger i sängen och tittar på playhouse Disney. Hoppas vi båda kan vila lite, blir inte mycket sömn om nätterna. Hoppas ni alla har en fin dag, va rädd om varandra <3


Måste färga mitt hår, har en utväxt som in...

img_2482 (MMS)

Måste färga mitt hår, har en utväxt som inte är så vacker :) får försöka fixa det i helgen. För övrigt är detta en slö dag, skönt och välbehövligt eftersom Neo sover dåligt på nätterna. Nu ska jag fortsätta med mitt. Önskar er alla en trevlig helg!


Utan tvekan!

Josefine skriver utan tvekan den bästa bloggen jag läst. Hon verkar vara så otroligt omtänksam och givmild, tänker aldrig på sig själv utan alla andra går före. Hon är med och tävlar om en resa,men hon skriver att hon inte vill att vi ska rösta på henne, men jag tycker verkligen att hennes familj förtjänar det då sist dem var utomlands blev yngsta dottern Ella svårt sjuk, här har ni Josefines bidrag, ni kan rösta varje dag samt både från mobil och dator. Hoppas dem vinner och att alla får vara friska och krya <3


Önskar er alla en bra dag!


Neo börjar verkligen få långt hår nu :) mi...

img_2690 (MMS)

Neo börjar verkligen få långt hår nu :) min fina gosse <3 idag har vi träffat min lillebror lite, sen i em körde vi hem till min pappa och fru i linderöd. Jokke kom dit framåt kvällen. Dem bjöd på kokt kyckling och persiljesås, så gott! Sen blev det kaffe. Vid halv nio körde vi hem. Neo somnade direkt, Jokke tog ett bad och jag plockade lite här hemma. Imorgon är det avslutning på babysimmet, känns ledsamt. Men samtidigt börjar snart ett nytt spännande kapitel i Neos och vårt liv (dagis) pojkarna sover och jag tittar på scrubs. Godnatt 


Nya sättet att ha nappen på :) har helt ta...

img_2669 (MMS)

Nya sättet att ha nappen på :) har helt tappat suget att blogga, bl.a. Pga att ingen kommenterar haha. Ha en bra dag.


Tävling

Är med och tävlar om en Tassimo hos Evelina, var med du också!



Ikväll kör vi på rött!


Dagens lunch

img_2652 (MMS)

Dagens lunch


RSS 2.0