Möblering

Här hemma möbleras det om för fullt. Neo har fått vårt sovrum och vi ska ha hans, vår nya säng kommer på måndag och då flyttar vi in i rummet. För tillfället har vi sängen i tv-rummet. Känns onödigt att flytta in sängen när den ändå ska ut på måndag. Tror det kommer bli riktigt bra när det är färdigt. Natten till idag sov Neo i eget rum :) hade han inte haft sin hosta hade det nog gått hur bra som helst :) nu ska jag vila med mina pojkar <3 ha en trevlig helg mina vänner.


Min viktresa

På måndag kommer min viktresa att börja 10 kg ska bort. Kommer inte banta då jag ammar men jag kommer utesluta allt sött sen minska enormt på kolhydrater. Kommer ha ätardag på lördagar, endast en portion mat oavsett hur gott det än är. Promenader varje dag samt gym tisdagar, onsdagar och torsdagar. Nu jävlar ska kilona väck!


Förstår inte..

Jag blir så trött på folk som gnäller! Tack för mig, hej hej!


Nöjd någon gång?

Jag kommer nog aldrig bli nöjd med min hårfärg, vet hur jag vill ha det men lyckas aldrig få det. En varm brun färg, inte för röd och inte för mörk. Iaf sitter nu med färg i håret, cappucino heter den. Ska bli spännande att se resultatet..


RSS 2.0