Julia Ingrid Victoria Arvidsson

Du är och förblir min andra halva, utan dig är jag inte hel !!!! Läste nyss igenom alla gamla bloggar på lunar, och fy fan vad jag saknar dig och den tiden. Du har alltid funnits där för mig, och du har alltid varit min bästa vän. Vi har delat så mycket, och vi har mycket gemensamt. Alltid när det varit något så har jag ringt till dig, och den senaste tiden har det hänt så mycket, allt med Krisse och det var då som jag behövde dig som mest, jag förlorade min stora kärlek, och efter det förlorade jag min bästa vän. det blev för mycket för mig. Jag har så mycket jag vill berätta för dig och prata med dig blad om att jag har fått lägehet, träffat kille etc. Jag vet att jag kan ringa till dig men det känns inte som förr, och det gör det hela jobbigt, och det gör så ont !! Jag känner mig som en stängd bok, du är den enda som kan öppna mig, Jag har så mycket känslor nu men jag vet inte vart jag ska göra av dem. När vi gled isär tog du en del av mitt hjärta med dig.
 
Jag hatar att det har blivit såhär, det gör verkligen ont i hela mig. Jag älskar dg mer än ord kan beskriva, Har inte velat erkänna det tidigare men jag klarar mig inte utan dig, du gör mig hel. Som vi alltid sagt, vi är själsfränder.

ARVID & ELOF - UNTIL DEATH TAKE US APART !!!


image66


image72      
image71


Kommentarer
Postat av: Arvid

Det värmer att höra.

2008-02-08 @ 10:17:35
Postat av: sara

hoppas ni hittar tillbaka till varandra! Men det gör ni säkert, bara det att ngn måste ta första steget! Ring henne! Kram

2008-02-08 @ 10:43:09
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0