Brist på annat..


1. Vad heter du? Johanna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ellinor.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Elin.
4. Vilket stjärntecken är du?  Lejon.
5. Vilken årgång är du? 88:a
6. Vart bor du? Tollarp
7. Bott utomlands? Nej.
8. Flyttat antal gånger? ca 8 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Trivs bra i Tollarp.
10. Yrke?   Undersköterska.

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
 160 cm.
2. Hur mycket väger du? 50kg
3. Hårfärg och frisyr? Mörkt kort hår.
4. Ögonfärg? Blåa.
5. Mest nöjd med? Tänderna.
6. Minst nöjd med? Låren.
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? Nej.
9. Har du några piercingar/tatueringar? 5 piercingar men endast naveln och tungan med smycke. Två tatueringar.

FAVORITER

1. Filmer? komedi
2. Låtar? Som får en på bra humör
3. Årstider? Vår & sommar
4. Mat/dryck? Coca cola och tacos.
5. Djur? Hund/katt
6. Färg? Svart
7. Parfym? Paris Hilton/  victor & rolf
8. Tv-program? Våra bästa år/ desperate housewives och greys anatomy.
9. Sysselsättning? Sova : )

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Min skinn jacka.
2. Vad använder du just nu för skor?  Mina bruna stövlar.
3. Favoritfärg på kläder? Svart & Brun
4. Va skulle du vilja ha för kläder just nu? Nya jeans.
6. Favoritaffärer? H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika
8. Vad har du för byxstorlek?  34/36
10. Vad har du för tröjstorlek? 36

BLANDAT

1. vad heter din morfar?
Tage
2. Vad har du i din jackficka just nu? cigg och tändare
3. Vad är du beroende av? cigg och cola
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vad tror du på? inget.
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen
8. Vad köpte du senast? cigg
9. Har du nåt husdjur? Nej men mamma och pappa har.
10. Vad bor du i?  Lägenhet.

PRYLAR

Plånbok:
Svart Gucci
Tandborste: Orange
Smycken:  pärlhalsband och ring.
Solglasögon: från H&M
Underkläder: Svarta spets.

Längesen som attan.

Det var väldigt längesen jag skrev här, och anlednigen till det är ju för att jag inte har någon dator hemma. Och sen känner jag inte att det är spec kul att skriva här heller,,

Men iaf, det är bra med mig, Förutom att saknaden efter Krisse växer något enormt för var dag som går, jag vill inte acceptera att han verkligen är borta, jag kan tänka mig hur det känns för Johnny och Marie. Det gör så fruktansvärt ont.

Idag är det gymnastik, sista innan uppvisningen. Lite nervöst men det ska säkert gå bra på söndag.

Älskar min Arvid mest utav allt !!

RSS 2.0