När jag slutat amma ska jag ner till Kim o...

img_1098 (MMS)

När jag slutat amma ska jag ner till Kim och boka tid för att fylla i mina tatueringar, de på magen är inte alltför vackra..


Neo sjuk :(

Idag är Neo helkass, hög feber på 40,3 och hosta. Har aldrig sett honom såhär hängig :( det gör så ont i mammahjärtat <3 vi har precis ätit middag jag och Jokke. Neo sover i soffan andra gången för idag :( hoppas verkligen att han är bättre imorgon.


Melodifestivalen

Vad tyckte ni om melodifestivalen? Var det rätt låtar som gick vidare?


Sjukstuga

Här hemma har vi Sjukstuga även denna helgen (förra var Jokke magsjuk) nu har han feber och är förkyld, Mio har lite hosta. Igår tittade vi på melodifestivalen, mina favoriter var Loreen och Thorsten. Dead by april är verkligen ingen musik jag gillar. Nästa lördag jobbar Jokke så då får jag och pojkarna titta på det själva. Hur har ni det i kylan? Kramar


Snöar

Ja då snöar det igen, eller ja det har det gjort hela dagen. Väldigt vackert men jag gillar inte kylan som ingår! Vill ha vår nu, eller ännu bättre SOMMAR!!


Agenten Oso

Jag och Neo äter frukost just nu ( jag dricker te och han tittar på oso) :) Mio ligger i soffan bredvid mig och "pratar" är inne i en morgontrött period igen, känns inget vidare. Måste bättra mig att lägga mig i tid på kvällarna. Så utvilade vi var när vi var i Gran Canaria har vi nog aldrig varit sen vi fick barn (la oss absolut senast halv elva) idag är det dagisdags för Neo, jag och Mio ska städa samt hinna med en pw. Ikväll är det ryggympa och jag längtar! Underbart att träna! Hörs senare! Kramar


RSS 2.0