Ute på promenad

img_1065 (MMS)

Ute på promenad


Igår hade vi möhippa för Mamma. Jag och ma...

img_1038 (MMS)

Igår hade vi möhippa för Mamma. Jag och mamma åkte in till stan vid halv två tiden, tog en sväng på stan sen kvart över två mötte vi upp Sassa, Nenne och Åsa utanför hälsa och helhet. Mamma fick en massage och då gick vi andra in till spaet. Badade i varmvatten, en trätunna med kallvatten, ångbastu, torrbastu och jacuzzi. Helt underbart. När mamma hade fått massagen kom hon med in på spaet. När klockan blev halv fem gick vi och duschade och snyggade till oss. Halv sex hade vi bokat bord på Rosegarden, där mötte även Maggan upp oss. Åt buffé och hade jörtetrevligt. Sen åkte vi hem på efterfest hos Maggan och Kjell.


Måndag igen.

Jaha då har jag varit dåligt på att uppdatering igen haha. Det är ett par st som verkar ha problem med lösen, kan ni som kommer in skriva en kommentar så jag vet? Annars får jag byta ännu en gång.

Idag har vi inte gjort alltför mycket. Hälsat på kusin Viggo och Sara, tagit en långpromenad och haft fika gäster nu på kvällen.

Njuter så mycket jag kan nu den sista tiden som mammaledig, nu är det inte länge kvar tills jag börjar jobba.

Har ni alla haft en bra dag?

lite uppdatering

Det här med att blogga har verkligen kommit åt sidan, har helt tappat suget. Ska iaf uppdatera er lite om vad som hänt.

Vi har varit en del i Jokkes mammas husvagn som ligger i Tydinge. Har badat, fiskat (dock bara Jokke) träffat Jokkes storebror med familj samt myst massor, jag verkligen älskar campinglivet!!

Jokke stackarn har haft massa strul med tänderna, i tisdags opererade han ut en visdomstand, jag och Neo var med honom och usch vad ont han hade. Nu börjar det väl släppa lite men sen var han hos tandläkaren idag och fortsatte på rotfyllningen, så nu har han ont igen :(

Idag började han jobba, känns konstigt, han har ändå haft semster i 4 veckor.

Neo bara växer och växer, han röjer här hemma som en huligan. 6 tänder har han fått, äter bra och mår kalas :)

Jag har börjat banta och hårdträna, har gått ner 3 kg och det känns bra, 10 ska bort.

Den 28 september börjar jag jobba, känns både bra och vemodigt. Ska bli spännande men samtidigt kommer det kännas konstigt att inte va med Neo. Har ju varit med honom varje dag i snart 10 månader. Men det ska säkert går bra, Jokke vill ju såklart med vara hemma med Neo.

Har börjat lite halvt som halvt med ett syskon, vissa dagar skyddar vi oss medans andra gör vi inte det. Ska göra stenhårt efter Neo fyllt 1år.

Lördagen den 7/8 hade jag tjejfest för att fira min födelsedag. Alla mina älsklingstjejer var där utom Desiree som jobbade :( Vi hade riktigt trevligt. Förfestade hemma hos pappa, bad i poolen och jacuzzin. Mat och god dricka, dans och spel. Sen vidare till bånken! Hade en riktigt trevlig kväll som jag kommer bevara i mitt hjärta ♥
Är tacksam att jag har så fina vänner som er tjejer! 

Tjejkvällen:

  hela gänget samlat.

 Annika och Linda : ) Cecilia : )

 Jag och Malin dansr :)

 Madde blandar grogg.


Lite bilder från Tydinge
 Neo och hans kusiner på Jokkes sida dock saknas tre stycken men dem har vi ingen kontakt med.

 Tydinge by night

 Viggo, jag och Lukas.

 Min älskade gosse
 Jokke badar..






 Busar

 världens gladaste

 BÄSTISARNA♥


 Världens finaste Vilmer. Kan iof inte bli annat med så fina föräldar ♥

 Va sa du mamma?

 hm, vad gör Desiree?

 mamma.

 min kärlek ♥


En riktig buse

img_0808 (MMS)

En riktig buse


Myser i soffan. Igår var vi hos tandläkare...

img_0764 (MMS)

Myser i soffan. Igår var vi hos tandläkaren. Gick jättebra och hon berömde oss för att Neo inte äter sötsaker, men det är väl en självklarhet?! Man ger inte små barn godis eller annat, finns absolut ingen anledning. Det kommer en dag då han kommer fråga om det. Sen fick vi tandborste och lite information. Ska tillbaka när han fyllt 3år.


Myser i vagnen när pappa fiskar.

img_0749 (MMS)

Myser i vagnen när pappa fiskar.


Nya stället att va på

img_0734 (MMS)

Nya stället att va på


På väg hem..

img_0694 (MMS)

På väg hem..


På väg till Tosselilla

img_0636 (MMS)

På väg till Tosselilla


SMS-inlägg

img_0616 (MMS)


RSS 2.0