Solen skiner..

Nu är påsken över, och jag hade tydligen varit snäll för jag fick ett påskägg fullt med godis : ) Tack underbara du : )

Har varit duktig och gått en lång promenad idag, städat och haft mig.

På lördag blir det utgång med hjärtat, förfest hos Macke på österäng sen vidare till banken.

Annars flyter det på ganska bra..

Saknar dig något enormt mycket.

Torsdag är det löning och det gillar vi alltid : )

Jag är tokkär !!!

Kärlek.

Jag fattar inte riktigt..

Väldigt längesen.

Nu var det väldigt längesen jag skrev här, har ju ingen dator hemma och jag är för lat för att gå hem till mamma endast för att sitta vid datorn, har ju lite annat att göra. Trivs kanon bra i lägenheten, och det har blivit så fint och mysigt där.

Är så kär så det är inte sant, jag blir helt knäsvag när jag ser dig, och varje gång du rör vid min pirrar det ut i fingertopparna.

Ja det var inte mycket jag hade att skriva för ikväll.

Tack för allt !

RSS 2.0