Gudmor

I Fredags fick jag träffa underbara fina lilla Nova, åh hon fångade mitt hjärta direkt. Jag blev helt såld i henne, fantastisk liten tjej, så underbart go! Sandra betyder oerhört mycket för mig och står mig väldigt nära, därför är hennes barn speciella för mig. Framförallt lilla Nova som jag har äran att få vara gudmor till. Det är verkligen helt fantastiskt, tänk att Sandra och Thomas ger mig det förtroendet. Så glad och lycklig är jag över det. Jag kommer alltid finnas för henne och ställa upp (självklart även för Max) underbara barn <3 det är verkligen en ära! Det går inte att beskriva lyckan över detta!!


Måste

Låg precis och läste igenom lite gamla inlägg, och nu har jag lovat mig själv att jag måste skärpa mig med denna bloggen, jag har en öppen med men det blir inte lika privat utan mer en ytlig blogg. Vill inte dela med mig av allt.


RSS 2.0