Lättnad..

Jag trvis så otroligt bra på mitt jobb, det är verkligen en lättnad att ha slutat på subway, inget illa menat mot peronalen och så men jag trivdes verkligen inte där, och det är så underbart på morgonen när man vet man ska till hemtjänsten : ) Jobbar mitt sista pass på subway på lördag.

Ska bli skönt att klippa mig idag, och sätta i lite färg. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt är ganska trött idag, har varit så flitig och haft tre städ idag, så jag är den nya städpatrullen : ) haha

Ha en skön kväll i kylan.

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Åh grattis till nya jobbet!! Förstår att du är glad att slippa Subway det var jag med när jag slutade där även om man hade världens bästa jobbarkompisar så var det riktigt sletet! Trevlig helg!!! Kram

2007-12-14 @ 18:35:42
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0