Nyår.

Imorgon är det nyårsafton, och den ska firas i träne med älskade linda och Maja m.m : ) idag har jag och Linda och Maja varit och handlat på willys inför imorgon, sen varit duktiga och gjort VÄRLDENS största smörgåstårta till imorgon : ) och nu ska vi titta på nya bring it on.

Hoppas ni alla får ett bra slut på 2007 och en bra början på 2008.

Du kom in som en räddande ängel i mitt liv

Linda, vi har inte känt varandra så länge, men du är den som stöttat mig nu och funnits där och det är jag  dig evigt tacksam, du är en underbar vän.

och Erik.. du är het ; )


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Vad bra att du mår lite bättre nu. ochlycka till med Eric ;) Hoppas ni får en super bra nyårsafton, o du vi hade rätt om nyår ;) Gott Nytt År! Kramar Fia

2007-12-31 @ 10:06:34
Postat av: linda

mmm kan inte annat än att säga detsamma...
ä'r såååå glad vi träffades...min lilla bitch..
haha

2008-01-02 @ 00:04:12
URL: http://www.majazippert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0