SEMESTER!!

Idag börjar Jokke sin semester och det har jag längtat efter!

Nu är han på gymmet, Neo sover och jag har precis duschat. Hade tänkt att åka till Kiviks marknad men vädret är ingen höjdare så vi väntar nog till imorgon.

Onsdag ska vi till Tosselilla så då hoppas jag det blir fint väder.

Bornholmsresan blev inställd pga Jokkes jour. Tycker det är lite dåligt att ingen kan ställa upp. Men då vet vi det när någon behöver hans hjälp.

Ska hinna med ett besök på någon djupark med sen är jag lite sugen på barnens gård.

Nej nu ska jag klä på mig lite.

Förresten, jag har börjat sälja oriflame. Är ni intresserade så hör av er.

 Skoj att bada i vasken hemma hos mormor.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! Ja hon ÄR ett busafrö ;)! Skön att mannen din har semester nu! Ser ju riktigt mysigt ut att bada i diskhon haha =)! Kram

2010-07-20 @ 00:21:10
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: Sara

Världens finaste kusin Neo :) <3

2010-07-21 @ 08:47:06
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0