Underbart väder!

Jag vill ha massa pengar, tänk om man kunde handla allt man velat :) Hade dock bara blivit massa till barnen har jag en känsla av. Det finns ju inget roligare och bättre att lägga pengarna på!

Idag har det varit underbart väder, kändes som mitt i högsommaren. Har varit ute en sväng i trädgården, Neo lekte lite på lekplatsen sen gick vi till floraparken och matade ankorna samt åkte lite kana. Efter det gick vi hem till mamma där vi grillade och åt äppelpaj, en riktigt lyckad dag.

Imorgon börjar Jokke i hemtjänsten igen, lite blandade känslor här hemma. Men det blir säkert bra.

Nu ska jag byta blöja på Mio sen blir det sängen, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0