Bak och stök

Idag har Jokke varit hemma från jobbet, mådde inget bra så han har vilat hela dagen stackarn. Jag och Mio har myst massor, skulle egentligen tränat med Lina i morse men jag var trött och hängig efter lite sömn så vi hoppade det. Idag har Neo fotograferats på dagis, jag längtar massor till bilderna kommer! I em bakade jag och Neo, cupcakes och Kärleksmums, samt fläskpannkaka till middag. Och ovanpå det tvättade jag och hade amningspauser. Var lite småseg sen :) nu ska jag spela lite wordfeud innan jag stänger dem blå för dagen. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en fullspäckad dag :)



Cupcakesen var så smarriga! Tar gärna receptet :)



Hoppas Jokke är bra snart!

2011-11-17 @ 10:57:59
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0