Babyrytmik och pysselkväll

Idag var det åter dags för babyrytmik, helt klart veckans höjdpunkt! Så roligt och alla är så trevliga. Får god frukost efteråt och sitter och pratar massor. Jag älskar verkligen det. Idag var Mio trött och somnade efter halva tiden <3 ikväll har jag varit på pysselkväll, kändes konstigt att vara utan barn samtidigt som det var skönt med lite egentid. Vi gjorde kransar, betongtomtar och dekorerade ljus. Bjöds på god kvällsfika och kaffe, hade jättetrevligt och det märktes att vi mot slutet var trötta för då skrattade vi år precis ALLT. Ett riktigt härligt gäng :) nu ska jag värma min dyna och lägga mig i soffan en stund innan sängen kallar. Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en riktigt roligt och härlig dag! De förtjänar du!



Och sakerna blev super fina :) Du kanske ska börja med sånt hehe :) Var de någon speciell grupp som träffades eller de vara bara allmänt?

2011-11-18 @ 11:16:41
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0