Viggos 1-årskalas

I lördags var vi på Viggos 1-årskalas, där bjöds det på pastasallad, tårta, kanelbullar, cakepops och kladdkaksmuffins. Neo han var superlycklig av att springa på idrottsplatsen, alla ville gå med honom och han plockade blommor till mig :) Här bjuder jag på ett par bilder från festen. Missade helt att fotografera Viggo då jag fick filma en hel del under kalaset. Så det är mest Adam som agerat fotograf här :)



Min fina älskling


Världens bästa pappa.

Min gosse väntar på maten

Gott

Myser hos Jill (Morfars fru), i bakgruden sitter mammas mans söner Victor och Simon

Lillebror och Pappa

Neo har plockat blommor med Farmor Berit

Blommorna var till mig :)

Fikan :)


Gott med kanelbulle



Sen måste det ju kladdas lite :)

Nu ska jag lägga in all tvätt jag vikt, Elin kommer närsomhelst.

Ha en trevlig dag mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så mycket kakor och gott och så tar du inte med något till mig?! Dålig stil, riktigt dålig stil höredu!!



Men jag älskar dig endå ;-) <3

2011-05-04 @ 20:09:10
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0