Risifrutti!

Idag har jag varit på möte på ams, vet inte riktigt varför då jag är sjukskriven. Ska till läkaren igen den 30 maj, får se vad dem säger då.

Neo var på dagis mellan 8.45 till 13.45 och det hade gått bra, han hade både ätit och sovit bra, värmer verkligen :)

I em körde vi hem till Pappa och Jill, dem bjöd på kyckling, potatis och persiljesås. Riktigt gott! Neo var trött så vi stannade inte så länge, kl 19 sov han som en stock här hemma. Hoppas på en bättre natt, både han och jag sov väldigt oroligt natten till idag. Tror att det är för at Jokke inte är hemma.

Imorgon ska jag till sjukhuset, ska göra en kolposkopi pga mina cellförändringar. Inget jag ser fram emot men det är ju för en viktig sak.

Nu ska jag ta mig en dusch sen koppla av i soffan.

Risifrutti är något av det godaste jag vet (för tillfället)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer gå super bra idag :-) Och du ska se att de inte är något och att de bara beror på graviditeten hihi :-P

2011-05-19 @ 08:14:21
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0