2 månader och 13 dagar..

Då är det dags för Bröllop!! Det är min älskade bästa vän Sandra som ska stå brud och bli ett med sin Thomas. Jag längtar så enormt efter denna dagen, blir helt tårögd bara jag tänker på det. Sandra kommer vara så otroligt vacker i sin klänning, ett bröllop är så fantastiskt, och när ens bästa vän ska gifta sig blir det ju ännu mer speciellt.

Jag har fått äran att vara en av tärnorna till Sandra, jag blev tillfrågad senare än dem andra två då vi inte umgicks så mycket när dem andra valdes, men med tiden blev det mer och Sandra kände då att hon även ville ha med mig och det betyder så oehört mycket för mig. Det är verkligen en ära att få vara hennes tärna och jag kommer göra allt för att sköta den "titeln" så bra jag kan. Jag älskar allt med bröllop och tycker det är så roligt att hjälpa henne med allt det småa ja och allt annat hon behöver vill ha hjälp med, men herregud så mycket man ska tänka på/planera. Hon är verkligen duktig på att behålla lugnet, det är ju ändå inte så lång tid kvar. Vi får väl se om det blir en bridezilla av henne eller inte ;)

 Älskar dig min fina vän! Längtar så tills er stora dag är här!

Kommentarer
Postat av: Arvid

Ja du är inte ensam om att längta! Det kommer utan tvekan bli en fantastisk dag fylld av så mycket kärlek och glädje.

2011-05-30 @ 22:27:47
Postat av: Sandra

Lugn, bridzilla kommer titta fram när de börjar närma sig riktigt mycket ;-) Haha!



Tack för allt du gör! Du är verkligen helt fantastisk och underbar! Och jag är så glad över att ha dig som min tärna <3 Vet att med dig i bilden så kan de inte bli mer än en minnesvärd dag hihi :-P



Älskar dig min vän <3

2011-05-31 @ 07:34:49
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0