Storröjning på gång!

Idag gav jag mig på ett projekt som jag ångrade efter någon timme, men nu är jag snart klar. Jag började röja i skåp och lådor, sen är jag sån att börjar jag med ett måste jag ta allt! Så idag har jag sorterat i köket, rensat ut massa porslin som bara stod till ingen anvädning, slängt massa skit som man bara slänger in här och var. Känner mig riktigt duktig :)

Neo sover sen en stund tillbaka så jag ska snabbt ta det sista här, går inte så fort när han gärna hjälper till fast raka motsatsen.

Ikväll kommer pappas fru hit och ska bjuda oss på Pizza, ska bli riktigt gott. Hoppas Neo har någon aptit, han har levt på mackor och dricka sista tiden. Han kommer iaf bli glad när han ser Jill (en av hans favoriter :)  

Nej nu får jag fortsätta innan jag blir fast här ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig! Du får gärna fortsätta här om du vill ;-P ;-D



Oohh pizza! Är sjukt sugen på all mat just känner jag haha!

2011-03-09 @ 22:35:29
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Arvid

Jag är nog lika dålig som dig på att kommentera... ;-) och jag använder mig också av telefon och dator. Hoppas ni får en mysig helg och slipper magsjukan!

2011-03-11 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0