Sol, snö och regn!

Idag har varit en underbar dag, Jokke har varit ledig :) I fm var det massa mys, sen tog jag och grannen en promenad. Stannade till hos Sandra där det bjöds på kaffe och tragg,sen följde Sandra med hem då Max skulle hämtas från dagis. När hon hämtat honom kom dem hit igen så pojkarna fick busa lite, dem vände upp och ner på hela lägenheten :) Så underbart att se deras glädje när dem ser varandra.

Nu har jag precis röjt undan här, tagit ett ryck med dammsugaren samt torkat golven. Neo och Jokke vilar lite, ska strax väcka dem sen ska vi bort till Sandra, Thomas & Max där vi ska spendera vår kväll, mys <3

Ni är 18 som läser, jag har gett ut lösen till 11.. vet att det registreras olika när man är inne via telefon och dator men ändå.. och cirka 4 som kommenterar....

Aja trevlig kväll och helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet att jag är dålig på att kommentera!

Jag är inne både vid data och igenom telefon så du vet.

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Kram Anna

2011-03-11 @ 19:36:25
Postat av: Sandra

Tyvärr blev inte kvällen som jag hoppades, men tack så otroligt mycket för presenterna och för blommorna!



Hoppas ni slipper denna idiot sjukdom och att ni hade en trevlig kväll endå!



Kram kram

2011-03-11 @ 23:24:22
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0