Lite reklampaus

Både Neo och Jokke sover, jag sitter här och tittar på bb. Är reklam nu så jag tänkte jag slänger in ett inlägg. Skulle göra egen chokladmousse innan men jag råkade få i lite äggula så det sket sig, tog en tallrik jordgubbskräm med mjölk ist.

Imorgon ska vi åka och bada tillsammans med Sandra, Thomas, Max och Thomas döttrar Lisa och Fanny. Ska bli superskoj och mysigt, har inte badat med Neo sen sista babysimmet. Ska bli skoj att se om han fortfarande gillar det :)

Nu börjar det här igen, godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska bli sä skoj idag :-D Hoppas pojkarna tycker de är lika roligt med bad fortfarande! Fast badankor som de är så tror jag de :-) Kvällsmaten så väldigt smarrigt ut! Korvstroganoff och ris?

2011-03-04 @ 08:47:51
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0