Hipp Hipp Hurra Sandra fyller 24 idag <3

Lördagen är här, fick sovmorgon till nio idag. Riktigt skönt, vaknade och hade jätteont i magen, Jokke värmde min dyna sen somnade jag gott med den på magen. Vet inte vad jag gjort utan den?

Neo sover just nu och jag har diskat och röjt undan här, ska ta tag i att vika tvätten nu och samtidigt titta på bb :)
Jokke är på gymmet så här är lugnt och tyst hemma. I em ska vi på kalas till min morbror sen ikväll är vi bjudna hem till Jonas & Tezz & barnen, mysigt.

Vem tror ni vinner ikväll? Eller vem hoppas ni på?

Idag fyller min älskade Sandra 24 år, tyvärr är Max sjuk så deras planer blir nog en lugn hemmadag, men familjen får hon fira med <3 Thomas planer kan han göra en annan dag ;) Grattis min underbart fina vän!! Älskar dig!!



Tvätten var det, ja.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt du är! Tack så jätte mycket <3



Ja de blir en hemma kväll istället men bara jag är med min älskade familj så är jag nöjd :-) Jaså du vet vad han hade för planer?! Nu blev jag ju nyfiken hihi!



Älskar dig också vännen!!! Massor!!

2011-03-12 @ 15:04:07
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0