Enorm längtan

I Måndags började Jokke sitt nya jobb, mjukstart vilket inbär att han kommer hem på kvällarna. Men det blir nog bara denna veckan. Han åker hemifrån 06.30 och i måndags kom han hem 19.40 och igår 19.00.. sen äter han och somnar i soffan. Jag förstår honom, det tar hårt på honom. Dem är ute hela dagarna och långa jobbtimmar. Men jag saknar min sambo!! Och det kommer bli värre, sen kommer han inte komma hem på kvällarna, utan jag och Neo ska vara själva, avskyr det! MEN är glad för hans skull att han fått denna chansen. Så jag längtar verkligen enormt tills imorgon kväll för han är ledig fredag, lördag och söndag och då ska jag pussa massor på honom !!!

Här hemma är Neo dunderförkyld, ingen feber men rosslig, snorig och massa hosta. Myser och busar här hemma.

Igår hände en otäck olycka, Neo ramlade ner från en soffa på en sulky dockvagn och slog sig bak örat rejält. Fick tid på bvc och det var som tur var bara ett ytligt sår. Bvc tanten sa att detta är bara början, spec nu när han klättrar överallt. Usch.

Saknar Sandra massor, dumma sjukdomar som ska hålla på och ställa till det!! Och Neo saknar Max!! Ni måste läsa detta fina hon skrivit till/om mig <3

Nu ska jag återgå till mys med den finaste människan jag vet <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0