Äntligen Ultraljud

Igår var det äntligen dags för ultraljud, var inte lika nervös denna gången som med Neo. Hade ju känt bebis ett tag så jag visste att den levde :) Vi kom in direkt vi satt oss ner i väntrummet, fick en äldre dam. Hon kletade på gele sen började hon, bebisen låg med hakan mot bröstet och det såg så sött ut. H*n ville inte riktigt visa sig i profil eller ansiktet. Men tillslut gick det. H*n hade hicka mot slutet och det var så mysigt att se. Sen fick jag en hel del sparkar efter, hade nog retat upp h*n :) Bf blev den 29 Juli så en dag fram bara, bra beräknat av oss tyckte jag. Byter veckor på lördagar ist, så på lördag går jag in i v.20.

 En nervös och förväntansfull mamma innan ul.

 Så var jag klädd, kände för lite färg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0