3 kindtänder

Neo har strulat med maten ett tag nu och jag har varit lite orolig att han haft ont i halsen eller så, men idag såg vi "bovarna" i dramat. Han har fått tre kindtänder bara sådär pang. Min gosse är verkligen stor nu <3

Jag sitter här och kollar vagnar, har bestämt mig vilken jag vill ha nu. Ska åka och titta på den i helgen tänkte jag, hoppas den är lika snygg och smidig i verkligheten. Sen blir det till att spara pengar.

Nu ska jag göra mig en kopp te då jag mår fruktansvärt illa ikväll, sen blir det nog sängen för min del.

Godnatt mina vänner, lämna gärna en kommentar.



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jädra "bovar"! Hoppas han får sin aptit tillbaka nu :-)



Så snygg du är i din mage! Du passar så jädra bra att vara gravid!

2011-03-02 @ 22:15:40
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Annaa

Vilken fin mage du har Johanna =) Mysigt!

Man saknar det lite. Kram Anna

2011-03-03 @ 08:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0