Floraparken och bordsplacering

Idag efter dagis gick jag hem och städade här hemma, det går så mycket snabbare när inte Neo är hemma :) När jag var klar körde jag hem till Sandra och Max och hälsade på. Jag och Sandra pysslade med bordsplaceringen till bröllopet, det är nog tredje "uppsättningen" jag pysslade med. Men nu verkade Sandra nöjd så nu håller vi tummarna att herr Kindvall också blir det ;)

Vid kvart i två var det dags för mig att hämta Neo, det är verkligen höjdpunkten på dagen. Saknar honom massor när han är på dagis. Nu går han bara imorgon med sen har han Sommarlov och det blir ett låångt då han ska vara hemma minst en månad efter bebis kommit.

När vi kommit hem kom Sandra hit en sväng efter hon lämnat Max på dagis, skulle gå igenom det sista med placeringen. När hon begav sig till jobbet fikade jag och Neo sen cyklade vi till Floraparken och lekte, Victor följde med oss. Sen cyklade vi hem till mamma, Neo busade lite med pojkarna sen cyklade vi hem och lagade mat.










Kommentarer
Postat av: Sandra

Åter igen, tack så otroligt mycket för all din hjälp! Och den kommer även om jag inte ens ber om den :-D Underbart!



Vilka fina bilder :-D Fast de kan inte bli annat med en sån sötnos på bilderna hihi!

2011-06-08 @ 21:45:06
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Desiree

Finaste Neo!

2011-06-09 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0