Turkland..

Sen i Torsdags bor vi hemma hos Mamma och hennes man. Passar hus, barn och katter. Det fungerar sådär, Neo sover väldigt dåligt här och stiger upp vääldigt tidigt. I morse var klockan 05.40 gääsp. Men jag tycker det är bra att han blir lite mer van vid att sova här då han ska göra det när det är dags för bebis att komma.

Hela helgen och idag har det varit riktigt pissväder, bara regnar och regnar. Sen pratar man med mamma som har 35 grader.. lite orättvist ;)

Jokke ska ev sova i sthlm imorgon tills på Torsdag, inget jag ser fram emot. Men det är ju inget jag kan ändra på, from Juli ska han inte sova borta samt jobba i närheten. Vet ju aldrig när bebis vill komma och HAN ska följa med till fl!!

Och bebis, ja vi har väl fortfarande inte ett spikat pojknamn, står mellan två stycken. Rent praktiskt hade det varit bra om det blivit ett flicka då vi är färdiga med flicknamnet :) Men det löser ju sig alltid, detminsta problemet egentligen.

Nej nu får jag nog väcka min son (som vägrade sova middag innan tre) annars får jag nog inte honom i säng förräns sent inatt.

Ha en bra dag, ni får gärna visa att ni läser : )


Kommentarer
Postat av: Petra

Man blir inte alls avundsjuk på deras värme... =(

2011-06-20 @ 20:26:35
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tycker allt jokke kan jobba bort så någon annan kan följa med till fl istället ;-)

2011-06-21 @ 21:59:38
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0