Tops

I morse var det mys här hemma, sen tog vi en promenad och gick inom Jonas & Tezz. Där bjöds det på kaffe och barnen lekte. Efter ett par timmar gick vi hem, Neo somnade gott i vagnen och sov cirka en timme. Vaknade lagom till vi kom hem. Lagade lite mat, kötbullar och makaroner blev det. Neo älskar det men idag tramsades det mest, vet inte om det är fler tänder på g eller om det är vädret som gör att han slarvar så med maten. Inte ens mackor som han i vanliga fall är tokig i duger nu. Men frukt det äter han och yoggi så det är bra :)

Vid halv tre kom Sandra och Max för lite bus, Max och Neo är verkligen som syskon dem kramas och pussas sen helt plötsligt bråkar dem om samma sak, dem är iaf lika goda båda två så det är bra. Tror det är mycket eftersom dem är så jämngamla. Jag och Sandra pratade såklart bröllop (som vanligt) helt galet att det endast är 2 månader kvar tills hon står brud. Kan inte förstå det själv. Några har frågat mig om jag är nervös ifall jag inte fött eller nyligen gjort det, men nej det är jag inte. Allt går att lösa och man måste se lösningar och positivt på saker och inte istället hitta massa fel och oroa sig. Det kommer bli världens bästa dag oavsett !! Jag kommer lösa det på ett eller annat sätt :)

Nu ska jag sova bort min smärta, fast först ska jag hinka i mig ett par liter vattten. KONSTANT törstig ;)

Godnatt mina vänner!

 Neo leker med tops


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är inte ett dugg orolig för om du har fött eller ej på den dagen :-) Allt löser sig och som du skrev, man får se de positivt och inte leta efter allt negativt! Och om du inte har fött så hade de blivit en gudomlig bröllopspresent :-P



Ja de två är verkligen som syskon haha! Är de Thomas eller Jokke som är pappan ;-) Eller lite av båda kanske :-)?

2011-06-16 @ 01:20:24
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0