Hjortron och äpple.

Idag tog jag och Neo oss en rejäl sovmorgon, vaknade 08.45, samma tid han ska va på dagis. Så det var bara till att ringa dit och säga vi blir lite sena. Har precis lämnat honom och nu sitter jag och äter frukost. Ska strax köra in till stan, hjälpa min lillebror att förhandsboka ett spel (tydligen 18-årsgräns på det) sen är det barnmorskan kl 11 som gäller. Ska bli kul att se vad vikten är på, vägde mig igår och enligt den vågen hade jag gått ner i vikt. Spännande att se sf-måttet. Många som säger att magen blivit stor bara så pang, känner mig ganska otymplig i vissa lägen. Annars är det inte så farligt.

Känner att en förkyldning börjar smyga sig på och det är verkligen trist då Jokke är ledig 5 dagar nu, och då hade vi tänkt hitta på massa skoj.

Nu ska jag dricka upp mitt tea sen hämta lillebror.

Ha en bra dag mina vänner. (ni är väldigt dåliga på att kommentera, menar nu inte dig Sandra :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Hur var vikten o sf måttet :)? Härligt med sovmorgon:)

2011-06-04 @ 12:41:14
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0