Är det ett måste?

Jag gillar att läsa gravidbloggar, framförallt nu när jag själv är gravid. Men det är så tröttsamt att läsa dem nu när dem flesta börjar närma sig bf, det är f*n bara en massa gnäll HELA tiden!! Det är INGEN sjukdom att vara gravid utan ett tillstånd. Jag har haft/har en jobbig graviditet men inte gnäller jag till alla om det hela tiden, det gäller ju att göra det bästa av situationen. Som tex nu när min ischias är som värst försöker jag undvika att gå en massa (vilket jag inte gjorde igår så kvällen/natten var HEMSK) men man får ju hitta lösningar till allt :)

Jag trivs i att vara gravid trots att det är lite kämpigt ibland <3

Nu ska jag packa det sista sen åker vi hem till mamma och ska bo där i en vecka då dem åker till Turkiet idag. (planet lyfte för 3 minuter sen : )

Trevligdag!

Ikväll när Jokke slutat är han ledig med oss i 3dagar <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst många gnäller men till vis del kan jag förstå en del gnäll.. Du har helt rätt att de inte är en sjukdom utan ett tillstånd men jag kan bara gå efter min egen erfarenhet och har man sjukt ont varje dag så blir man till sist trött på de och vill bara få ett slut på de. Samtidigt som att man vet att de tar slut för eller senare men de tänker man inte på just då.. Har man haft ont de sista veckorna så förstår jag inte heller varför man gnäller men om de har varit som för dig, massa hela graviditeten så tycker jag allt man kan få gnälla lite :-) Vilket jag inte förstår att du inte gör ;-) Fast du är starkare än mig så de är kanske därför haha!

2011-06-16 @ 11:06:45
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0