5 veckor..

5 Veckor till bf, vart tar tiden vägen? Nu börjar det gå upp för mig att vi inom 2 månader är 2 barnsföräldrar. Och att JAG ska föda, vilket jag känner blandade känslor inför. Ska bli spännande att se om denna bebis vill ut tidigare än bf som Neo eller också stanna kvar några dagar efter, jag har en känsla att det blir en augustiflicka :) Men ser gärna att den kommer innan den 30 Juli. Men h*n är välkommen när h*n vill titta ut. Började tvätta upp Neos bebiskläder häromdagen, herregud har han verkligen varit så liten? Känns galet. Har fortfarande inte lagt handpenning på vagnen så vi får hoppas dem har någon inne när vi ska köpa. Vilken skillnad det är från när man väntade Neo, då var allt fixat vid denna tiden, tom skötväskan packad. Nu ligger jag låångt efter haha.

Idag är det Loppis i Tollarp, jag är inte direkt något större fan av det men min kära sambo är så vi ska ner där en sväng och se vad dem har att erbjuda, jag ska allt köpa mig en grillad korv : )

Ha en trevlig dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0