Överraskningsbröllop.

Ja, det här med att blogga är inte min starka sida. Känner att jag inte har någon tid, samt att det verkar inte vara någon som läser ändå. Dagarna nu är mest väntan på bebis. Jag och Neo är ute så mycket vi kan, går långa promenader, leker på lekplatsen, leker med Max, badar och myser. Jag tar verkligen ut mig till 110% för hans skull på dagarna, han ska inte lida över att vi valt att skaffa syskon tätt. Vissa dagar får jag kämpa lite extra men det viktigaste är att han är nöjd.

I helgen var vi bjudna på Examen/ 30årsfest, trodde vi. Men det var ett Bröllop. Min pappas frus son som gifte sig, och som jag grät. Dem var så vackra och allt var verkligen så fint !!

 

 







Det var verkligen en trevlig dag/kväll. Det bjöds på varmröktlax, potatis, romsås och sallad. Riktigt gott! Tårtan missade vi då Neo var trött så vid halv åtta tackade vi för oss och åkte hem. Önskar Rickard och Stina all lycka i livet, är så glad att vi fick dela deras stora dag tillsammans med dem.


Längtar ännu mer till Sandras och Thomas bröllop nu !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0