En vecka..

Om en vecka har vi bf, och om 8 dagar fyller jag 23 år. Nätterna är verkligen hemska nu med all foglossning och förvärkar, så bebis får verkligen komma nu :) Men jag är säker på att det dröjer.

Häromnatten drömde jag att vi fick en flicka, hon var inte alls söt så jag blev jätteledsen, haha en hemsk dröm.

Jag är så nyfiken på vad det är för en vilding som ligger i magen, och om h*n är lika liten som sin storebror eller lite större, det känns som att denna är större men man vet aldrig :)

Idag hade vi sovmorgon till kvart i nio här hemma, riktigt skönt var det! Vad dagen bjuder på vet vi inte, Jokke har jouren så vi är låsta i Tollarp. Ska iaf hämta hem bebis säng från Sandra i helgen, kanske blir idag får se om hon jobbar eller ej.

Ha en bra dag mina vänner så hörs vi.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad tiden går fort! Och det är så roligt! Snart är du tvåbarnsmamma hihi..



Så roligt att du börjat blogga lite mer igen :-) Alltid roligt att gå in och läsa om era dagar och vad ni hittar på för något.. Snälla fortsätt med de!

2011-07-22 @ 15:35:41
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Jenny

Åh tycker du verkligen att det är finare kort =)! Tack! Kramis på dej! Nu är det nära med bebis ;) hoppas allt går bra gumman! Kramis<3

2011-07-24 @ 19:06:49
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0