2 dagar..

Igår var Petra, Melissa och Isabella här och lekte. Dem är så underbart söta så man vill bara pussa dem hela tiden, Neo var så söt mot dem och man märker så tydligt att han har mycket kärlek att ge min lilla älskling. Han kommer utan tvekan bli världens bästa storebror <3 Han kramade och pussade dem massor, gav dem nappen och klappade dem på huvudet. Trots dem "bara" är 10 månader lekte dem jättebra ihop.

Måste få skriva lite om Petra, hon är ensamstående med dessa två underbaringar. Jag beundrar verkligen henne, hon gör allt själv och i dubbel form. Men hon är verkligen den som fixar detta, vilket tålamod och vilken kärlek hon ger sina barn. Dem "valde" verkligen rätt mamma <3

Skulle egentligen iväg igår em/kväll men efter en natt utan sömn samt en liten gosse som inte ville sova midddag fick vi hålla oss hemma och mysa, kl 19 somnade vi båda helt slut.

Idag är en ny dag och vi har precis ätit frukost, ska strax klä på oss sen cykla till floraparken och mata ankorna och leka lite.

Nu har jag varit gravid längre än jag var med Neo, och jag står fast vid att det blir övertid denna gång. 2 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är så fin Johanna, jag blir ju helt tårögd<3



Ska bli kul när flickorna kan gå, då tror jag dom kommer ha väldigt roligt :)



Tack för igår, ni är underbara!

2011-07-27 @ 10:26:51
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Annelie

Snart!!!!! E så nyfiken på vem det e som tittar ut. Kul för Neo att få en liten bebis i familjen. Kramar

2011-07-27 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0