Igår beställde vi mat, jag har ett sug eft...

img_3132 (MMS)

Igår beställde vi mat, jag har ett sug efter potatismos ofta så jag beställde korv och mos från Leos, Linda lövbit och Jokke kycklingrulle från Connys. Är glad för det lilla jag kan äta, blev bara mosen igår då korven inte smakade bra :( men det verkar som aptiten kommit tillbaka nu och det är jag verkligen glad för. Ikväll har Jokke jobbat, Linda var här nere en sväng. Jag lagade fiskpinnar och mos till mig och Neo, snabbt och lätt. Halv åtta somnade Neo, jag tog en dusch sen blev det soffan. Har städat ut julen och storstädat hela dagen så var rätt slut. Ska förresten jobba nästa helg både lördag och söndag, tar allt jobb jag kan få och jag trivs jättebra på Åhus strand så det ska bli roligt :) nu ska det sovas. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0